OKe,
Ik was hier al een tijdje geleden aan begonnen, maar kreeg hem maar niet af. Nu heb ik hem eindelijk af. Veel plezier!!

Xx,,

Tom Kicks Ass.
“Tohooooom?” “Ja bill?” “Koooohoooom!” “waarom, wat is er?” “Kom nou maar gewoon!” Zuchtend staat Tom op en loopt naar de kamer van zijn broertje toe. “wat is er nou?” vraagt Tom vermoeid. Bill haalt zijn schouders op. “Niks” Zegt hij. Tom zucht. “Waarom moest ik dan komen?” “Omdat ik me verveel :D” “daar kan ik toch niks aan doen?” “Jawel :D” Tom kreunt. “wat moet ik dan doen?” “Dansen” Zegt Bill Hyper actief. Tom’s ogen worden groot. “DAT MEEN JE NIET? ” “Jawel” Bill begint te stuiteren. Dan valt hij op z’n knieën. Hij vouwt zijn handen in elkaar. Tom kijkt hem raar aan. “Wat doe jij nou?” “Mijn lieve lieve lieve heilige Tom, zou je alsje, aslje, alsjeblieft voor mij willen dansen?” Tom kijkt naar zijn gezicht. Dat Snoetje! Hij kan gewoon niet meer weigeren. “Oke” zegt hij dan bedachtzaam. Bill springt vrolijk maar met een gemeen trekje rond zijn mond omhoog. Hij zet een CD op. HAKUNA MATATA! Schalt het door de kamer. Tom kijkt Bill ongelovig aan. “Dat meen je niet!” zegt Tom terwijl zn mond langzaam openvalt. Bill begint te schateren. “Nou hellaas voor jou meen ik het wel” zegt Bill met tranen van het lachen in zijn ogen. Tom wilt de kamer al uit lopen. Bill rent hem achterna en gaat voor de deur staan. “Je hebt het beloofd” zegt hij beschuldigend. Tom zucht weer. “Je lijkt wel een opa met al dat gezucht en gekreun van je!” zegt Bill met een bigsmile rond zijn mond. Tom draait zich weer om en gaat in het midden van de kamer staan. “Zet dat ding aan dan” bromt hij kwaad. Bill heeft Tom waar hij hem hebben. Hij zet de CD aan. Tom begint te dansen. Bill valt op de grond van het lachen. “Wat lag je nou?” Vraagt Tom chagrijnig. “DIE BROEK” giert Bill terwijl hij naar Tom wijst. Bill rolt de hele kamer rond. “IK STOP!” zegt Tom kwaad. Hij wilt de kamer al uitlopen als zijn oog op een camera op het Bureau van Bill valt. Ag hij zal het wel niet gefilmd hebben. Tom haalt zijn schouders op en stampt dan kwaad de kamer uit. Hij gaat met een chagrijnige kop achter de computer zitten. Hij start youtube op. Kijken wat voor roddels er nou weer over hun zouden staan. ‘TOM DANCING!’ ziet hij in grote letters staan. Hij klikt het aan. Bij elke seconden worden zijn ogen groter. Hij rent de kamer uit en stormt de trap op. “BILL!” Gilt en schreeuwt hij zo hard als hij kan. Hij hoort een deur dichtslaan. Tom is boven aangekomen. Hij slaat en schopt tegen Bill zijn deur. “DOE GODVERDOMME DIE DEUR OPEN BILL!” “Nee” hoort hij een schaterende lach achter de deur vandaan komen. “ANDERS TRAP IK DIE DEUR IN!” schreeuwt Tom. Hij krijt geen reactie. Met al zijn kracht trapt hij tegen de deur aan. De deur verbrijzeld. Bill zit met bange ogen op het bed. “Wat?” vraagt Bill angstig. Tom komt dreigend naar hem toe. “Ik vermoord je!” roept Tom. “Lukt je toch nooit” zegt Bill, terwijl hij het zelf niet echt gelooft. “Je kan één ding doen om jezelf te redden” zegt Tom bedachtzaam. “WAT?!” zegt Bill iets te gretig. “In je blote reet voor mij ronddansen” zegt Tom grijnzend. Bill doet snel wat hem gezegd wordt en begint in zijn blote kont rond te dansen. “en nu ga je weg!” Zegt Bill kwaad. Tom grijnst. “Tuurlijk broertje” zegt Tom terwijl hij een camera ergens vandaan haalt. “Maar ik zet het je wel betaalt” gaat Tom breed grijnzend verder. Bill begint te gillen. “HOE DURF JE!” Tom rent zo snel als zijn broek het toelaat de trap af. Hij sluit zichzelf op in de computer kamer. Binnen 5 minuten heeft hij het filmpje geupload. ‘TOM KICKS ASS!’ noemt hij het. Na een paar seconden hoort hij boven zich gegil. Tom begint bulderend te lachen. Hij valt op de grond. “IK HAAT JE!” hoort hij nog boven zich voordat hij helemaal opgaat in zijn eigen gelach.

Reageer (2)

  • nezzieneurd

    zo sneu voor bill maar zo lolig ik lig hier slap lololololol(yeah)xD:$(Y)(doeg)

    1 decennium geleden
  • Reepicheep

    OMGxD WHASHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAxD OMGxD wel zielig voor Bill maar ZO GENIAALxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen