Maria POV.
Ik hoorde een gil van buiten, ik schoot wakker en snelde me in mijn slippers, ik pakte een honkbal knuppel die in de hoek van de kamer stond en het was waarscheinlijk die van Kevin. Ik rende naar beneden en ik zag dat iedereen nog rustig aan het kletsen was. Ik liep langs hun naar buiten, niemand had me opgemerkt want ze riepen me niet en liepen ook niet achter me aan. Ik stond buiten en ik zag een man op 1 van de lichstoelen zitten voor Naomi die erop licht het leek net alsof ze gewoon sliep. Ik liep stilletjes naar de zijkant van de tuin, zodat ik aan de achterkant van de lichstoelen zou komen, ik stond nu achter de lichstoel waar Naomi op lag ik deed de knuppel omhoog en sloeg de man tegen zijn hoofd, hij viel neer naar voren en kwam op de harde stenen terecht. Ik tilde Naomi op nou ja het was meer slepen en trok haar naar binnen, ik legde haar op de grond in de keuken, ik liep naar de kamer. "Kom even mee er is iets met Naomi" zei ik. Iedereen stond op en liep achter me aan. Nu stond ik, Kevin, nick, Mam, Pap, Paul en Denise in de keuken, Frankie is op de bank in slaap gevallen. "Ik leg haar op de bank en Maria haal jij een deken van het bed van Naomi? Maakt niet uit of hij licht te slapen hij zal het wel begrijpen" zei Paul en hij tilde Naomi al op, ik trok de deken van Naomi en Joe's bed af en ik zag dat Joe wakker werd, maar ik schonk er geen aandacht aan.

Morgen ofzeuw verder!

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    super!!

    snel verder

    xoxo M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Suerp!
    Snél vereer x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen