Maak hem denk ik niet te groot.

We are sleeping here.
Naomi POV.
Ik liep chagrijnig naar binnen, niemand moet me wakker maken met water, ik ken dat joch niet eens. Ik zocht rond naar de plek van de woonkamer was maar ik kon hem niet vinden. Ik ging op de trap zitten wachten op die jongen die weet het vast wel, hoe zei hij dat hij heette? Josh? Nou ja ik vraag het zo nog wel een keer, na 1 minuut te hebben gewacht liep hij naar binnen, hij kwam me zo bekend voor ook al eigenlijk toen ik uit de auto liep en naar hem keek. "Kun je de woonkamer niet vinden?" vroeg de jongen. "Nee niet echt" zei ik beschamend en ik voelde dat ik rood werd. "Kom maar mee en jah sorry van daarnet maar je broer kon je niet wakker krijgen en hij vroeg het dus aan ons" zei de jongen. "Geeft niet maar ik word gewoon chagrijnig als ik op die manier wakker word gemaakt" zei ik. "Hmm oke dat onthoud ik" zei de jongen met een glimlach. "Hoe heette je ook alweer?" vroeg ik. "Joe" zei de jongen die blijkbaar Joe heet. "Je komt me bekend voor ken ik je ergens van?" vroeg ik. "Ik ben Joe Jonas we hebben gechat" zei Joe. "Echt?" vroeg ik met grote ogen. "Ja echt waar" zei Joe. "Das toevallig" zei ik toen we de kamer inliepen. "Wat is toevallig?" vroeg Maria die op de bank zat. "Niks" zei ik en begon te gapen. "Oke als jij het zegt" zei Maria. Ik keek de kamer rond, ik zag dat er nog 3 andere jongens zaten en een man en een vrouw, ik liep eerst naar de man en de vrouw toe. "Ik ben Naomi" zei ik en ik gaf ze allebei een hand. "Ik ben Paul" zei Paul. "En ik ben Denise" zei Denise dan. "We hebben veel dingen van je gehoord, ook dat je leukemie hebt?" zei Paul. "Ja" zei ik, ik keek naar het kleine jongentje die bij Denise op schoot zat. "Hey kleintje, ik ben Naomi hoe heet jij?" vroeg ik. "Ik heet Frankie" zei Frankie hypet en gaf me een knuffel. Hij liet me weer los, op de andere bank zaten nog 2 jongens, 1tje met krullen en 1tje met stijl haar. Ik liep eerst naar de jongen met krullen. "Ik ben Naomi" zei ik en ik gaf de jongen een hand. "Ik ben Nick" zei Nick. Daarna gaf ik de andere jongen een hand. "En ik ben Kevin" zei Kevin. Ik keek daarna rond en zag dat alle plekken bezet waren, Mam, Pap, de ouders van de broers en Frankie zaten al op de hoekbank en je kent ouders ze moeten de hele bank bezet houden, op de andere bank zaten Maria Kevin en Nick en in de stoel zat Joe. "Kom maar bij me op schoot zitten hoor" zei Joe. "Weet je het zeker?" vroeg ik. "ja tuurlijk" zei Joe. Ik haalde mijn schouders op en ging bij hem in de stoel zitten, ik voelde dat er allemaal vlinders in mijn buik dwarrelden. "Lekker geslapen?" vroeg mijn moeder. "Ja hoor alleen dat iemand me raar wakker heeft gemaakt" zei ik en ik keek Joe aan. Hij begon te fluiten en keek om zich heen. "Ik ga zo nog even wat slapen" zei ik. "O ja ik ben wat vergeten te vertellen, aangezien er geen kamers over zijn moeten jullie samen slapen, we hebben 3 kamers" zei mijn vader. "Bij wie moet ik dan?" vroeg ik. "Ik ga al bij Kevin dus wij kunnen niet samen" zei Maria. "Kevin? Je vond toch.." zei ik Maar Maria stond al voor me en deed haar hand voor me mond. "Nee ik ga bij Kevin want hij vroeg het aan me" zei Maria en ging weer naast Kevin en Nick op de bank zitten. "Oke dan" zei ik en glimlachte. "Je kan wel bij mij" zei Joe. "Wat voor bedden hebben we?" vroeg ik. "2 persoons" zei Denise. "oke" zei ik, ik stond op en liep naar boven, ik keek achter elke deur totdat ik bij de laatste deur mijn spullen zag staan en die van Joe. "Hoe wisten ze dat ik bij Joe ging?" dacht ik hardop. "Omdat ik het vroeg" zei Joe die in de deuropening stond. Ik draaide me om en keek hem aan. "Oke" zei ik, ik pakte mijn pyjama en liep naar de douche die ik onderhand ook al gevonden had. Ik kleede me daar om en liep naar de slaapkamer, Joe was alweer beneden en ik ging in bed liggen. "Waar was Ryan eigenlijk?" dacht ik bij mezelf, met die gedachte viel ik in slaap.

Misschien zo verder, weet nog nj, deze is niet kort hé? xD Nou ja dan maar extra lang.

Reageer (2)

  • KusjexFem

    Jahhh inderdaad waar is ryan xD

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!!

    snel verder

    x.x M

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen