Deze is nj lang moet alweer bijna afsluiten mag maar even op pc, hard disk van me laptop is stuk.

Why is she so different?
Ryan POV.
Ik kon Naomi niet wakker krijgen ze licht nu al 10 minuten in de auto te slapen, pap zei dat ze de hele rit niet had geslapen ze sliep pas 5 minuten voordat we aankwamen, ik liep weer naar binnen. Daar zat iedereen al op de bank en Maria was er zo blij mee wie het waren, raar maar is ja hoor haar liefelingsband Jonas Brothers met hun ouders en broertje. "Wie weet hoe ik Naomi wakker kan maken?" vroeg ik toen ik de woonkamer in liep. Ja de mensen die de verhuiswagen bestuurden hadden het al ingericht want ze wisten precies hoe het eruit moest komen te zien. "Ik weet wel wat" zei Joe met een grijns. "Wat dan?" vroeg ik. "Hebben jullie een emmer?" vroeg Joe. "Ja tuurlijk" zei ik. Ik pakte een emmer en gaf hem aan Joe, hij liep naar de keuken en rende daarna snel naar buiten. Ik ging op de bank zitten tot ik een gil hoorde.

Joe POV.
Ik kreeg de emmer van Ryan, ik liep ermee naar de keuken en vulde hem met water ik rende door de kamer naar buiten ik stond nu bij de auto, ik deed de deur open, wow ze is echt mooi ik voelde allemaal vlinders in mijn buik en nu sliep ze nog hoe zal ze eruit zien als ze wakker zou zijn. Maria is gezellig op msn, maar om eerlijk te zijn vind ik Naomi ook heel gezellig ik hoop dat ze fan is van de Jonas Brothers. Ik stopte met dromen en gooide de emmer boven haar hoofd leeg, ze gilde en zat direct recht, ze keek me aan. "En jij bent?" vroeg ze slaperig. Ik zette de emmer neer op de grond en keek haar even aan, daarna gaf ik haar een hand. "Ik ben Joe" zei ik. "En ik ben moe" zei Naomi en ze liet me hand los, ze wou naar buiten stappen maar ik zat ervoor. "Ga ff aan de kant" zei Naomi. Ik ging snel aan de kant. "Naomi toch?" vroeg ik. "Ja" zei Naomi, ze stond op en liep naar binnen, ik pakte de emmer en liep achter haar aan maar ze had de deur al voor mijn neus dicht gegooid. Wat heeft die opeens? Is ze chagrijnig?, is ze niet blij om me te zien? Is ze geen fan van de Jonas Brothers? of deed ze anders voor op msn dan dat ze is.

Nou stop ik :P

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    super!!!

    snel verder

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    super!è
    Snél verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen