De laatste voor vandaag!

Doorgaan?

Jaa
Nee

This is my Plan.
Naomi POV.
Maria at haar eten snel op en liep direct weer door naar haar kamer. "Ik ga naar Sandra" zei ik. "Neem je Maria ook mee?" vroeg je moeder. "Ik zal het vragen" zei ik. Ik hoop dat ze niet mee gaat want ik heb een plannetje zodat ze thuis kan blijfen en die wil ik met Sandra bespreken. Ik liep naar boven en klopte op de deur van Maria. "Wie?" vroeg ze. "Naomi" zei ik. "Kom binnen" zei ze. Ik liep naar binnen en ze zat achter haar pc. "Heb je zin om mee te gaan naar Sandra?" vroeg ik. "Ik ga morgen wel naar haar toe om afscheid te nemen" zei ze. "Oke dan zie ik je vanavond wel weer" zei ik. "Tot vanavond" zei ze. Ik liep weer naar beneden, ik pakte mijn jas. "Ik ga riep ik toen ik door de keuken kwam waar ze aan het afwassen waren, Jane, Peter en Ryan. "Oke je moet om 10 uur weer thuis zijn" zei Jane. "Oke doei" zei ik. "DOei" zeiden ze. Ik liep naar buiten en pakte mijn fiets, ze waren nu bezig om een zwembad in de tuin te leggen, ja die krijgen we, ik stak mijn fietssleutel in de fiets en draaide hem om, en ik ging op weg naar Sandra. Na 20 minuten kwam ik daar aan. Ik drukte op de bel en haar moeder deed open ze heet Rachel. "Hallo is Sandra thuis?" vroeg ik. "Ja ze is boven ga maar hoor" zei ze. "Dank u" zei ik en ik liep langs haar naar boven. Ik klopte op haar deur. "Binnen" zei ze. Ik deed de deur open en stapte naar binnen. "Hey" zei ze. "Hey" zei ik. Ze zat aan haar bureaustoel achter de pc, ik pakte er een stoel bij en kwam naast haar zitten. "Heb je al van Maria gehoord wat er is gebeurd?" vroeg ik. "Ja het is vreselijk erg" zei Sandra. "Ik heb een plan" zei ik. "Oke vertel" zei ze. "Oke maar je moet het aan niemand doorvertellen" zei ik. "Oke ik zweer op onze vriendschap dat ik het aan niemand maar dan ook niemand door vertel" zei Sandra. "Oke dit is het plan" zei ik.


DE REST KOMT MORGEN NU GA IK SLAPEN! xD

Nee nee en nog eens nee
Why not?

Reageer (3)

  • Madrid

    snel verder

    hij is super

    x

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    AARGH!
    Kwil weten wat je plan is!!!
    Snél verder héé!!

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    en het plan is???

    WEG SNEAKEN !!

    x.x M

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen