de deur ging op een kier." waar is hij!" voeg een stem." hij is binnen." hoorde ik de duivel roepen. ik liep naar de living, zo kon ik kijken wie er binnen kwam. het eerste zag ik een meisje naar binnen lopen. ze was niet al te proper maarja. de tweede was een jonge. die zag er properder uit en leek wel op een slimere persoon. de derde was ook een jonge. hij was ook zoals het meisje niet proper hij had een fles in zijn hand." Leroy kom hier nu." riep de duivel. de duivel knikte naar zijn kinderen. de jongens liepen naar boven het meisje bleef staan en de duivel liep naar de keuken. het meisje liep naar de living.' ooh nee!' ik voelde iets in mij. een heel andere kant van mij. het leek nu of ik topper evil zou worden. ik voelde langs mijn been iets naar boven komen. het kroop naar mijn hand. plots viel de tijd stil. ik hoorde in mijn gedachten een heel andere taal. ik liep naar boven en liet het ding op mijn hand laten wat het was. achter een poster zat net een lade. ik deed de poster opzij en deed de lade open. ik kon drie kaarten er uit halen. er stond een auto op. ik draaide het kaartje om. deze tekst stond er op: u heeft zig ingeschreven voor de wedstrijd. de wedstrijd vind plaats aan het circuit hazyview eight. 20 rondes op een 8 parcour. u mag doen wat u wilt daar alleen een ding is belangrijk neem een auto mee en een snelle ook want er komt een campioen naar hier. veel sucses!
woow een echte race. het ding op mijn hand werd groter en groter.dat ding kwam mij bekend voor nu. ik liep naar beneden en maakte me helemaal niet druk om het ding. in de keuken was pap. ik keek in de frigo en pakte er een blikje uit. ik ging rustig naar de living en bekeek het meisje. ze was nog altijd op dezelfde plek. ik zetten de tv aan. natuurlijk deed die het ook niet. ik keek terug naar het ding. nu weet ik het weer wat het was. dat ding was van die film van spiderman 3. ooh maar als dat dat ding is dan... " aah! help!" schreewde ik uit. het ding kwam naar mijn mond toe.ik voelde het over heel mijn lichaam. maar op het einde van de film werd het toch vernietigd, dus hoe kan dat hier dan zijn? de vraag moest maar wachten. toen ik helemaal met dat ding bedekt was voelde ik me onkwetsbaar en beter dan voorheen. ik wou eens iets proberen. ik veranderde onder dat pak in mijn weerwolvenvel. het resultaat was echt woow! mijn haren waren punten geworden die heel scherp waren. de tijd kwam weer in beweging. ik veranderde ma weer uit die weerwolf vorm. het meisje zeg me en er was een moment stilte. tijdens die momenten dacht ik wat ga ik toch voor een beest worden? er komen en komen maar dingen bij." euh... wat ben jij?" vroeg het meisje." ik ben hier thuis." antwoorde ik." maar wacht ik moet snel iets doen." vervolgde ik. ik liep naar de keuken." pa ken jij dit?" vroeg ik." wat heb je nu aan?" vroeg hij. en hij pakte mijn hand vast en trok zodat het spul van mijn hand ging. er kwam een beetje beweging in maar dat was ook al. een schuur kwam er in en snel daarna zag ik het weer aan groeien." oke. dat is dus geen kostuum. kom mee." zei hij heel gespannen. mijn tanden waren nog scherper dan voorheen en mijn mond was nog groter. pa liep naar buiten en ik wou nu niet met dat masker zo naar buiten gaan. ik voelde dat ding van mijn hoofd gaan. net tot onder mijn hals. zo kon ik tenminste naar buiten gaan. de mensen denken toch maar dat dit een kostuum is." waar gaan we naartoe?" vroeg ik." naar een plek die jij niet kent." antwoorde hij. na een kwartier lopen waren we aangekomen. het lijkt op een ziekenhuis." euh... pa ik ken wel ziekenhuizen." zei ik." dit is geen gewoon ziekenhuis. hier worden alleen mensen toegelaten zoals jij en ik." zei hij. we liepen naar binnen. niemand te zien. deuren gingen open en toe. ik hoorde stemmen maar ik zag niemand. ik zag een spuit naar mij toekomen en mijn pa trok aan mijn arm. ik moest kort bij hem blijven. we liepen een deru binnen en een persoon zag ik." als er iets naar je toe komt schop of sla het ding maar. ik ga even met meneer praten." zei pa. de kamer was een beetje rommelig. de deur ging open en ik voelde dat er iemand bij mij was. ik keek rond. een spuit vloog langs mij door. de spuit wijsde recht naar mij. het ding kwam met een geweldige snelheid naar mij toe. ik deed wat mijn pa zei en gaf het ding een schop. het ding vloog weg. er was een geweldige knal te horen toen het ding op de grond viel. de deur ging weer open en pa kwam binnen." ga even op de tafel liggen." zei hij. er kwam een andere meneer naar mij toe. ik voelde een prik in mijn arm en ik viel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen