Vorige keer:
‘Ben je klaar?’ vraagt Bill. Bill is de laatste tijd ook slecht bezig. Hij eet veel minder en is zo futloos. Gelukkig dat Tom hem af en toe wat kan opbeuren. Even later zitten we weer in de taxi. Op weg naar de gynaecoloog. Het duurt niet lang of we komen aan. Deze keer is er een zwangere vrouw van voor ons. Ze is waarschijnlijk een stuk of tien jaar ouder dan ik. Na de vrouw mogen wij binnen.
‘Zo, de juffrouw kwam voor een abortus?’ vraagt de gynaecoloog. Ik knik. Hij zegt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Voor hem is het misschien normaal, maar voor mij en Bill totaal niet. Integendeel zelfs. Bill heeft zich ondertussen al omgedraaid en ik zie zijn schouders lichtjes schokken. Hij heeft het er zo moeilijk mee.
Een uurtje later komen we terug buiten. Het is weg, voor goed. Bill huilt. Ik huil. Weg buikje. Weg baby. Weg liefde?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TearIsland

    hij is super(H)

    1 decennium geleden
  • lientjeeuh

    ooh kei erg!!!
    sewwes ween ek!!
    xx

    1 decennium geleden
  • 1DLOVESME

    Zielig :((huil) ik sta met traantjuhhs in me ogee :( X Arii

    1 decennium geleden
  • KimmiKaulitz

    omg omg omg maak het goed plzzzzzz :(

    1 decennium geleden
  • BillEtTom

    goed, weiter bitte!!!!

    oja, het mag niet uitgaan tussen hun! da's zielig....!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen