Vorige keer:
We kijken elkaar even aan en staan dan recht. We sprinten naar de zetels. Er zijn er twee. Dat betekent dus dat er twee op de grond moeten zitten. Net als ik me wil laten ploffen in de zetel, schuift er iemand onder me heen. Ik kom op de persoon terecht en zie dat het Georg is.
'Hm, Georg je ligt wel goed', zeg ik. Ik zie Bill jaloers naar me kijken. Ik knipoog naar hem en zie hem verbaasd kijken. Ik zorg ervoor dat ik wat meer naast Georg komt te liggen. Opeens duw ik hem eraf en hoor ik Bill in de lach schieten.
'Waarvoor diende dat nou weer?' vraagt Georg verbaasd.
'Wat dacht je nou? Bill moet bij mij komen zitten, hoor', zeg ik. Bill installeert de dvd en komt naast me zitten. Tom en Joke zitten in de andere zetel te kussen en elkaar af te lebberen.
'Wie kijkt er nu naar wie', lacht Bill. Ik begin opnieuw te blozen. Bill kijkt me lief aan en drukt zachtjes zijn lippen op die van mij. 'Tevreden?' vraagt hij.
'Ja hoor', antwoord ik. Ik kruip tegen Bill aan. Bij enge momenten verstop ik me achter hem of knijp ik Bill helemaal samen. Op het einde van de film kijken we gewoon nog wat tv en gaan dan slapen. Gustav en Georg slapen in de logeerkamer.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    supaaaaa!

    1 decennium geleden
  • Melissaaa

    Waauwie ze zijn super meid




    xxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • vampiertje

    snel verder, please?(doeg)(doeg)(doeg)
    (laat je het a.u.b. even weten, quizlet stuurt nog altijd geen mails)
    loveya

    1 decennium geleden
  • LENKAxBILL

    WHOAAA. ö

    HET WAS AAAFFF . * WILT TRUG *
    BUHHH (baby)
    BILL MT ZN GEILE DANSJES . MAMAMIA Ö
    & VUURWERK & TOM DI ZN GITAAR NEUKT , GRRR <3'
    SNELL VERDER . !

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen