Vorige keer:
'Hey', zeg ik bijna onhoorbaar. Bill kijkt op en kijkt me strak aan. Ik ga stilletjes naast hem zitten en kijk de andere kant op. Hij mag me nu niet zien huilen. 'Waarom keek je zo naar Joke?' vraag ik hem dan. Rechtuit. Recht in zijn gezicht.
'Hoe keek ik dan?' vraagt hij.
'Je weet wel. Je zat gelijk half op haar te geilen', zeg ik, terwijl ik mijn hoofd draai en hem met betraande ogen aankijk. Hij schrikt wanneer hij ziet dat ik gehuild heb.
'Ik was niet op Joke aan het geilen', zegt hij.
'Nee nee, natuurlijk niet?!' zeg ik kwaad.
'Ik keek gewoon, is dat verboden?' vraagt hij eigenwijs.
'Je keek niet "gewoon"', zeg ik.
'Hoe keek ik dan wel?' vraagt hij kwaad.
'Heb ik net gezegd. Je zit op haar te geilen', zeg ik.
'Waar haal je dat nou vandaan?' vraagt hij me.
'Ik zie het toch. Ik ben niet blind!' zeg ik.
'Ik hou van je, waarom zou ik dan naar andere vrouwen kijken?' vraagt Bill me nu al heel wat rustiger.
'Weet ik veel...', antwoord ik enkel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Divine

    Lieff ;O

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(K)

    1 decennium geleden
  • ManoonnDUDE

    Meer !! Snel of ik word hysterisch!! Oeii al geworden :D

    1 decennium geleden
  • jasper

    zo cute en super mooi geschreven aaaaaaaaaah ik hoop echt da et volgende deel der snel is want ik kan echt ni zonder u quizjes want die zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kusjes julieke

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    WEITER!!!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen