Vorige keer:
Ik wordt wakker en zie dat Bill niet meer naast me ligt. Ik sta recht en loop in mijn T-shirt en kort shortje naar beneden. Ik zie Bill, Simone en Gordon aan tafel zitten. Ik ga naast Bill zitten, geef hem een snelle kus op zijn mond en bedien dan mezelf van eten en drinken. Even later komt Tom naar beneden gestrompeld. Ik en Bill schieten direct in de lach. Ik zie Gordon en Simone raar naar ons kijken en dan nog een blik van Tom van “zwijg er nu gewoon overâ€. Ik lach en hoor hoe iedereen daarna lekker zit mee te lachen. Hij gaat zitten.
'En? Lekker geslapen?' vraag ik hem.
'Ha-ha-ha', zegt hij sarcastisch. Hij smeert een boterham en neemt wat drinken. Dan komt Joke naar beneden. Wanneer ze helemaal beneden staat, zie ik dat ze een korte, roze babydoll met frullen eraan aan heeft. Als ik naar Bill kijk, zie ik dat hij verlekkert naar haar zit te kijken. Ik kijk hem boos aan en sta dan bruut recht van tafel en loop bijna huilend naar boven. Ik ga de badkamer binnen en sluit me op. Ik ga op het toilet zitten en trek mijn benen op. Even later hoor ik dat er iemand op de deur klopt.
'Ga weg', schreeuw ik huilend.
'Hey, meisje. Wat is er?' hoor ik de stem van Simone zeggen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • TearIsland

    super, ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren, ik ga snel de volgende maken:D

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    waaaaaaaa heeeeeeeeeeeeel snel verd xxxxxxxxxxxxxxxeerrr

    1 decennium geleden
  • secretangel

    super

    wat gaat er gebeuren?
    (K)

    1 decennium geleden
  • moedervlekje

    verdeer(baby)

    ze zijn uber corecto(yeah)

    zeg me waneer 46 er is(hoera)

    _O_ schon

    1 decennium geleden
  • MiniThuy

    verder!!! verder!!
    ze zijn superr
    dikke kus tweety(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen