Foto bij 6

die avond heb ik voor de eerste keer goed kunnen slapen. toen ik wakker werd stond Davy voor me." goede morgen." zei hij." er is bezoek voor je." vervolgde hij. half men half weerwolf stormde ik de trap af." Davina ben jij hier?" riep ik." ja ik ben hier en ik heb er van gehoord." zei ze. in de woonkamer kwam ik ze tegen. ze keek in mijn ogen." dus het is waar." zei ze op een heel bedroevde menier." bijt mij." zei ze." waarom?" vroeg ik." voor te zien of je nog wel bij mij zijt." zei ze." maar waarom?" vroeg ik." bijt nu maar gewoon." zei ze. mijn vier hoektanden werden krommer. ze maakte een cirkel. ik beet in haar hals. normaal is dat een teken van liefde. ze pakte mijn nek vast en gaf mij een kus. daarna een lik. haar ogen waren half zoals mijn waren." wil je het met mij? ik kan het niet meer volhouden." zei ze. ze bekeek me op een heel verlegen menier." waarom heb je mij dat niet eerder gevraagd?" vroeg ik." omdat ik niet durvde en nu je zo bent wil ik je helemaal." zei ze." mijn atnwoord is ja." zei ik. ik had nog niet de kans om adem te nemen. ze drukte haar lippen op die van mij. en van een gewone kus kwam een tongzoen. Davy was zo vrij om naar Rebecca te gaan. hij ging haar halen. Davina en ik waren even naar het bos gegaan. onderwag zat ik half in de transformatie. en zij ook. in het bos aangekomen waren we helemaal in onze pels. Davina gleed op de grond. mijn tong ging naar haar bek. ik heb de heletijd gelekt. toen ik een bericht ven Davy kreeg dat we naar huis moesten gaan heb ik Davina geleerd hoe je half half kan worden. ze kon het al na twee keer oefenen. toen we thuis kwamen was Rebecca verschrokken. ze keek me recht in de ogen." wat heb jij uitgevreten?" vroeg ze." Davy en ik zijn uitgegaan eten. volgende keer moet je mee gaan." zei ik." ik ga alleen mee als ik een weerwolf word." zei ze.' heel de bende hier word een weerwolf' dacht ik."ik heb daar wel twee weerwolven voor nodig zei ik." zei ik." ik help wel." zei Davina en ze kuste me. we liepen naar het bos terug. Davina en ik gingen hout zoeken. wa moesten er een kruis van maken. Davina had al dingen mee gebracht waar je ze mee kon vast maken.Rebecca hing vast." weet je het echt zeker?" vroeg ik." ja doe het." zei ze. ik ging lings van Rebecca staan en Davina rechts. ik beet in haar linker stuk van haar nek en Davina in het rechter gedeelte. ik zag aan Rebecca's gezicht dat het pijn deed. er rolde tranen over haar wang. ik hielt mijn tanden uit haar nek en Davina ook. daar hing ze. tot 12 uur moest ze daar blijven hangen. anders was ze dood. nu was ze half dood. ons gif wat in de tanden zit is een doden maar ook een genezende zalf. Davy ging mee met mij. Davy en ik gingen eten en drnken halen. Davy en ik liepen een winkel binnen. de winkel was niet groot. er werkte 3 man. Davy pakte het drinken al. ik ging achter een van het personeel staan. ik brak zijn nek. ik sleepte hem naar de hoek. de tweede brak ik zen rug. en de derde brak ik zijn nek en rug. Davy was al door. voor de policie af te schudden. ik pakte de drie doden en draagde ze tot aan het bos. Davina en Rebecca waren er nog. het was ondertussen al 12 uur geweest. Rebecca had licht rode ogen. Rebecca likte me in men gezicht. ik legde de drie mensen op de grond. Rebecca keek er naar van wat is dat?" wat moet ik hier mee?" vroeg ze." dat is je eten. we gaan sewwes terug op jacht. en dan gaan jullie ook mee." zei ik. Davy kwam eindelijk aan. hij had het bier bij. iedereen pakte er een. toen we het op hadden gingen we even naar huis voor ons klaar te maken." de politcie is druk aan het rond gaan." hoorde we op de radio." is het wel verstandig?" vroeg Rebecca." ja. trouwens als ze on pakken ontsnappen we toch zo. we zijn sterker en sneller dan hun." zei Davy. deze keer gingen we niet alleen op jacht maar we gingen ook stelen. dat bracht ons tenminste iets op. bij het huis aangekomen waar we moesten zijn deed ik zoals de andere nachten de deur open met mijn nagel. dit was een gezin. we zagen kinderspeelgoed lag op de grond. eerst de kasten beneden onderzoeken. daar lag niks meer in de rommel." kom naar boven we gaan eindelijk beginen. Rebecca blijf jij dan beneden met Davy?" zei ik." ja oke." zei ze. boven ging het zo. ik ging naar de kinder kamers. ik stond voor het kind. een kind is klein dus het was snel op. dan ging ik naar de jongeren kamer. het was een jongen. iets ouder dan mij.maar hij was gespierd. ik wist dit word bonus voor mij. als je een man of vrouw op at met heel veel ontwikkelde spieren en iemand die getraind is dan zou je een hoger massa spieren krijgen. dat gelde alleen voor de mannen. ik deed de deur open. hij lag in bed. mijn ogen glanste. ik ging dichter en dichter naar het bed. de jongen werd stil aan wakker. ik verstopte me. toen hij uit zijn bed stapte zag ik dat het een jonge was die naar de fitnis gaat en een jongere bodybuilder was. ik stak mijn hand door zijn maag. het bloed spoot er uit. ik keek naar hem. hij viel op zijn knieen op de grond. zijn hoofd at ik als eerste op. daarna aan zijn buik. die was steen herd. mijn tande konden er toch door. ik voelde aan mijn buik. niks gebeurde. ik at toen zijn armen en benen op. een schok kwam door mijn hoofd. ik voelde mijn ogen rood vlamend. ze stonden in brand precies. ik voelde ook een schok door mijn spieren. mijn spieren spoten op. ik was net een bodybuilder maar dan een weerwolven bodybuilder. ik liep naar de kamer van de ouders. Davina had niet veel honger. ze was ook niet gewend zoveel te eten. dus de pa was alleen nog over. die deed rugby dat zag ik aan de kleren in zijn kast. dus hij zou niet dun zijn maar ook niet dik. ik deed juist hetzelfde als ik bij de vorige deed. ik doorzocht heel hun kamers nog eens. ik vond 5 gouden armbanden, 4 diamanten en een helssnoer ik schat van 40 karaat. in onze menselijke vorm gingen we naar de winkel waar ze goud smelten. we kregen voor dat allemaal 10000 euro. we gingen terug naar huis. Rebecca en Davina bleven slapen. Davy en ik gingen nog jagen. we gingen naar een villa. de mensen heb ik opgegeten. het waren er 4. we vonden 4 gouden armbanden en een cheq. daarna zijn we naar huis gegaan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen