Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Het is zeker een mooie naam. En nieuwsgierige ik is weer tevreden dat ik alles weer weet
    Oh god, Rico begon eerst met zijn kinderen, met Sem vooral
    Gaat hij nu alles weer met Lina vergelijken?
    En waarom benoemt hij dat terwijl die meid net 3 minuten oud is?
    Daarmee rukt hij Gio meteen weer van die roze wolk af door dit ter sprake te brengen
    Biologisch gezien is het niet Marikes zusje maar haar nichtje. Maar ik snap haar wel
    Jeetje dat zijn wel een heleboel beoordelingen voordat je groen licht krijgt
    Ergens ook logisch, en terecht, maar het kan wel onzekerheid geven
    Ik snap wel dat Daan afstand neemt. Dat zou ik ook doen denk ik
    Maar het is leuk dat ze hem er al snel bij betrokken
    Oh jee, Ole heeft dus nooit gevaar gekend
    Hij heeft Rico blijkbaar niet meegemaakt
    Maar wat is het doel hierachter
    Waaron zou iemand bij Tom en Bill inbreken?

    6 dagen geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen