Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Eigenlijk zo dom dat ze alles ook maar braaf opvolgen
    Ik had dat echt niet gedaan. Dit speelde jaren geleden en komt nu alleen maar terug omdat Andy dat heeft aangewakkerd
    Alleen maar omdat hij zijn broer terug wilt, gok ik
    Daarom zijn ze zo met de nieuwe kinderen bezig gok ik. Dat ze daar zo bezeten mee zijn
    Erik is al dood Andy. Accepteer het en ga zelf ook rusten. Het is hard maar zij kunnen het verleden niet voor je veranderen
    Gooi het medaillon weg Mees
    Je bent nog maar een kind? Hij is inmiddels al vader. Niks kind.
    Hij is jong maar geen kind
    Daarnaast zadelen ze een ongeboren kind ook al op met een taak waar ze niks van af weten en zorgen ze er goed voor dat Olivia geen seconde van deze zwangerschap kan genieten
    Ik zou niet naar die ingang gaan, zeker niet als je niet weet wat je tegemoet zal lopen
    Ik zei het toch. Het wordt te gevaarlijk en toch gaan ze er doodleuk met zijn allen naartoe
    Lekker allemaal roekeloos je dood tegemoet lopen

    1 week geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen