A big webcam mistake
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Awh heel goed dat Storm sterk genoeg is om niet meer bang te zijn
1 week geledenAl ben ik wel benieuwd hoe dat is als hij Milan ooit nog eens tegen komt
Ik vraag me af of Bing dan jaloers is of dat ze hem vooral heel erg plagen
Heel fijn dat Noa zich steeds meer thuis gaat voelen daar
Die brandweerfase is voorlopig nog niet voorbij
Noem het kind dan maar Sam. Vernoemd naar brandweerman Sam
En als het een meisje wordt kan Sam ook gewoon want het is een uniseks naam
Matteo is dus duidelijk goedgekeurd door de familie
Huh, gevangenis? Sinds wanneer zit Josh ineens vast?
Nu kan Josh in elk geval niet meer liegen over wie hij werkelijk is
Want hoe leg je uit dat je ineens in de gevangenis zit
En hoe weet hij alles over Jack en Destiny terwijl hij met niemand contact heeft?
Ik heb iets gemist denk ik, haha
Het lijkt er wel op dat die twee serieuzer zijn geworden
Maar is Josh dan bi of toch echt alleen van de mannen?
Zo ongemakkelijk dat Bill er midden in zit met die kibbelende mannen