Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Awh heel goed dat Storm sterk genoeg is om niet meer bang te zijn
    Al ben ik wel benieuwd hoe dat is als hij Milan ooit nog eens tegen komt
    Ik vraag me af of Bing dan jaloers is of dat ze hem vooral heel erg plagen
    Heel fijn dat Noa zich steeds meer thuis gaat voelen daar
    Die brandweerfase is voorlopig nog niet voorbij
    Noem het kind dan maar Sam. Vernoemd naar brandweerman Sam
    En als het een meisje wordt kan Sam ook gewoon want het is een uniseks naam
    Matteo is dus duidelijk goedgekeurd door de familie
    Huh, gevangenis? Sinds wanneer zit Josh ineens vast?
    Nu kan Josh in elk geval niet meer liegen over wie hij werkelijk is
    Want hoe leg je uit dat je ineens in de gevangenis zit
    En hoe weet hij alles over Jack en Destiny terwijl hij met niemand contact heeft?
    Ik heb iets gemist denk ik, haha
    Het lijkt er wel op dat die twee serieuzer zijn geworden
    Maar is Josh dan bi of toch echt alleen van de mannen?
    Zo ongemakkelijk dat Bill er midden in zit met die kibbelende mannen

    1 week geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen