Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Dat er uberhaupt nog iets of iemand bestaat die hierom kan lachen. Alsof het grappig is dat er een roedel op zijn kop staat
    Ik zou lekker met zijn allen in het gras gaan zitten en massaal in staking gaan
    Geef die stem, en wie zich er nog allemaal mee bemoeien, geen kans en geen aandacht.
    Wie weet sterft het dan vanzelf alsnog wel weg.
    Ze hebben amper hun eigen leven kunnen leiden omdat ze elke keer geleefd worden door iets of iemand anders
    Je aandacht zit de hele tijd al bij Sascha, alleen maar bij Sascha en jullie kind
    Stel je voor dat je de roedel helpt of dat je de andere leden beter leert kennen Nee, doorgaan met claimen en isoleren werkt dan beter.
    En Sascha laat het ook allemaal maar gebeuren
    Pff 'ik blijf hier.' alsof jij degene bent die dat voor het zeggen heeft
    Dit is niet jouw roedel, ze kennen je niet, en het feit dat Sascha jouw kind draagt maakt je niet meteen een roedellid
    En de kinderen beschermen? Jij zal alleen die van jezelf beschermen als het erop aan komt
    Dus ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat je ook daadwerkelijk mag blijven. Dat bepaal jij niet
    Zeker niet als je het niet eens kan opbrengen om respect te hebben voor de alfa, of voor Vesper
    En jij wilt dan de reddende engel spelen? Hou alsjeblieft op hoor
    Want het is wel heel typisch dat deze ellende aan de gang is sinds jij hier rondloopt
    Laat Mees allemaal eens met rust. Hij kan dit allemaal toch niet dragen?
    Ze helpen hem zo echt allemaal naar zijn ondergang toe, door continu van alles van hem te verwachten
    Zelfs zijn eigen oma verraad hem door hem voor zijn geboorte al hiermee te belasten
    En dan ook allemaal durven klagen als hij dan even zichzelf niet is en er misschien een potje van maakt

    2 weken geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen