Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Beter te vroeg dan te laat Storm, zeker als je de trein pakt
    Yay Collin is weer terug! Zo leuk als ze weer live bij elkaar kunnen zijn
    De gay-dar van Bill werkt prima. Hij weet tenslotte zelf hoe dat eruit ziet
    Maar het is wel een beetje apart dat Bill twee mannen heeft omdat hij niet kon kiezen, en dat Ruben die ene man die zijn interesse heeft niet kan bereiken
    Awh de huissleutel is wel een lief idee. Ik weet alleen niet of het verstandig is om een tienjarige alleen over straat te laten gaan
    Tja echo's zien er niet altijd uit als een baby, dus ik snap Lina wel, haha
    Yay weer een ontmoeting tussen Matteo en Sofia. Ik ben benieuwd wanneer die twee canon gaan worden
    Jullie zullen voorlopig nog genoeg kleinkinderen krijgen met alle kinderen die Joey op de wereld gezet heeft
    Dat gaat nu allemaal een beetje settelen dus die familie gaat nog veel groter worden
    En dat loopt Josh allemaal mis, al die rijkdom. Die heeft het te druk met liegen en bedriegen richting Noor
    Slachtoffer nummer zoveel die in zijn mooie praatjes trapt
    Weten zijn collega's dat Bill 2 mannen heeft en niet alleen Tom?
    Ze zullen wel jaloers zijn dat hij ze voor het uitkiezen heeft en zelfs een trio kan krijgen wanneer hij maar wilt
    Awh de eerste 'papa' kwam er al vrij snel uit. Dat zegt wel wat over hoe veilig ze zich voelt bij hun
    Heerlijk om dat hele zooitje aan die tafel te zien zitten. Zo hoort het eigenlijk altijd te zijn

    2 weken geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen