Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Wat leuk dat Storms collega's hem mee vragen met de lunch
    Wie weet maakt hij dan meteen wat vrienden en voelt hij zich ook meer thuis op zijn werk
    Jasper is inderdaad wel erg nerveus voor een chirurg.
    Al is het natuurlijk altijd anders als het ineens om je eigen partner en kind gaat
    Het is echt een wonder te noemen dat die baby gezond is, wetende wat ze allemaal al hebben moeten doorstaan tijdens deze zwangerschap
    Heerlijk om mee te juichen terwijl je niet weet waarom je precies juicht
    Maar of ze gaan een traject in om via IVF een tweede kind te krijgen, of ze worden pleegouders
    Dat zijn de vermoedens die ik heb, en waar ook, een soort van, toestemming voor nodig is
    Pff en weer kruipt Rico in de slachtofferrol, en weer een dag waarin hij niks doet aan zijn toekomst
    Hij zit maar in dat huis, te jammeren in zelfmedelijden, en doet niks om zijn leven te beteren
    Hij gaat niet naar zijn eigen huis, zoekt geen werk of opleiding, helemaal niks
    Pff dus je verziekt levens van onschuldige mensen, die jou nooit iets misdaan hebben, en je tekent ze voor hun leven
    Alleen maar zodat JIJ je dan niet zo rot en ellendig hoeft te voelen
    Het is maar waar je een beter gevoel van krijgt, dat je wilt dat iedereen je haat
    Wat een mafkees is het ook. Andere de dupe laten zijn van iets wat tussen je oren zit
    Ik ben echt de enige die anti-Rico is. Ik heb teamleden nodig :(

    2 weken geleden
    • Girlicious

      herstel, ik verwarde Storm met Sem. Dat dagje zonder Q heeft me even van slag gemaakt, hahaha.
      Dus heel fijn dat SEMS collega's hem mee op lunch vragen, haha

      2 weken geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen