The hunter (Non related twincest) (Mpreg)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
De roedel heeft ook even iemand nodig die de leiding neemt en de boel een beetje aanstuurt
2 weken geledenZeker omdat ze nu geleefd worden door Andy en zijn maatjes van zijn levende leven
Oh ja, dus Mees mag zeker deze rotzooi weer op gaan lossen. Alsof hij al niet genoeg dingen te doen heeft
Hij heeft hier helemaal geen tijd voor, zeker niet met zijn rol als alfa, die hij ook niet eens kan vervullen hierdoor
Eerlijk, ergens hebben de roedelleden wel gelijk. Er is elke keer gezeik en zij worden er ook keer in keer maar in betrokken.
Ik snap wel dat ze er dan klaar mee zijn en denken: laat het bos het lekker zelf uitzoeken
Want dat 'ding' verpest ook de zwangerschap van Olivia, en Sascha, de tijd die Mees met zijn kinderen hoort door te brengen, en nog allerlei andere dingen
Ze hebben geen eigen leven meer omdat anderen wel zorgen dat ze daar de kans niet voor krijgen
Want nu moeten Zekiel en Mees hun kinderen weer achterlaten, Berend moet zijn zwangere vriendin laten gaan
Ze moeten weer op een missie omdat Andy iets heeft aangewakkerd waar hun niks mee te maken hebben
Niet direct in elk geval. Het lag te rusten en nu is het weer wakker gemaakt.