My firefighter love (Non related twincest) (Mpreg)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Je weet dat dit een rol is die je heel goed kan laten zien aan het publiek
2 weken geledenIemand die het zelf heeft meegemaakt kan die boodschap beter overbrengen dan ooit
Dus dat applaus heb je meer dan verdiend
Je hebt zeker iets bereikt Sem. En dat helemaal zonder hulp van je claimende vader
Dus dat is dan ook wel een gebakje waard
Finn volwassen? Ik had echt een jonger kind bij hem voorgesteld
Maar met dat huis vol ben ik de kluts een beetje kwijt qua leeftijden van dat hele zooitje
Rico, Finn is nog altijd volwassener dan jij was op die leeftijd. Toen had je al twee keer vast gezeten of iets stoms gedaan
Je verpest niks Daan. Het kan toch gebeuren dat je dat even vergeten bent. Dat is helemaal niet erg en niks om je voor te schamen
Ik ben echt de enige die niet blij is met Rico's aanwezigheid in dat huis volgens mij
Want Marikes kracht komt eigenlijk voort uit de pijn die Rico haar en haar omgeving heeft gegeven
Hij mag blij zijn dat zij zo goed terecht is gekomen bij Gio en Jasper. Anders had het zomaar anders kunnen aflopen
Het is eigenlijk wel vreemd dat Benjamin en Hellen meteen voor een traject kiezen en het niet eerst zelf proberen
Zo is Milo er, volgens mij, tenslotte ook gekomen, ondanks de verminderde vruchtbaarheid
Ik vraag me ook echt af of Rico ooit een baan gaat zoeken of iets anders om zijn dagen mee te vullen
Hij zit daar maar in dat huis en volgens mij heeft hij geen reet te doen de hele dag
Ik ben ook echt benieuwd of ik gewoon dramatisch doe of dat ik straks alsnog kan zeggen: zie je wel!
Want voorlopig rol ik nog altijd een beetje met mijn ogen als Rico zogenaamd emotioneel wordt en zich zo zielig voordoet