Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Je weet dat dit een rol is die je heel goed kan laten zien aan het publiek
    Iemand die het zelf heeft meegemaakt kan die boodschap beter overbrengen dan ooit
    Dus dat applaus heb je meer dan verdiend
    Je hebt zeker iets bereikt Sem. En dat helemaal zonder hulp van je claimende vader
    Dus dat is dan ook wel een gebakje waard
    Finn volwassen? Ik had echt een jonger kind bij hem voorgesteld
    Maar met dat huis vol ben ik de kluts een beetje kwijt qua leeftijden van dat hele zooitje
    Rico, Finn is nog altijd volwassener dan jij was op die leeftijd. Toen had je al twee keer vast gezeten of iets stoms gedaan
    Je verpest niks Daan. Het kan toch gebeuren dat je dat even vergeten bent. Dat is helemaal niet erg en niks om je voor te schamen
    Ik ben echt de enige die niet blij is met Rico's aanwezigheid in dat huis volgens mij
    Want Marikes kracht komt eigenlijk voort uit de pijn die Rico haar en haar omgeving heeft gegeven
    Hij mag blij zijn dat zij zo goed terecht is gekomen bij Gio en Jasper. Anders had het zomaar anders kunnen aflopen
    Het is eigenlijk wel vreemd dat Benjamin en Hellen meteen voor een traject kiezen en het niet eerst zelf proberen
    Zo is Milo er, volgens mij, tenslotte ook gekomen, ondanks de verminderde vruchtbaarheid
    Ik vraag me ook echt af of Rico ooit een baan gaat zoeken of iets anders om zijn dagen mee te vullen
    Hij zit daar maar in dat huis en volgens mij heeft hij geen reet te doen de hele dag
    Ik ben ook echt benieuwd of ik gewoon dramatisch doe of dat ik straks alsnog kan zeggen: zie je wel!
    Want voorlopig rol ik nog altijd een beetje met mijn ogen als Rico zogenaamd emotioneel wordt en zich zo zielig voordoet

    2 weken geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen