The hunter (Non related twincest) (Mpreg)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
De verlorenen zijn niet meteen monsters. Zeker als ze niet weten of ze goed of slecht zijn
3 weken geledenMaar het is wel heel "fijn" dat ze nu met een volgend probleem te maken krijgen
Alsof ze al niet genoeg hebben moeten doorstaan met elkaar
"De Stem" klinkt niet als iets positiefs. Zeker niet met al die kinderen die in die roedel zitten
Wie weet neemt 'het' daar wel een kind van mee. Of Mees, die daar ook heel gevoelig voor is
Want in de periode met Kael had hij tenslotte ook geen controle over zijn wolf of over zijn verstand
Maar het blijft moeilijk dat ze te maken krijgen met gebeurtenissen en herinneringen die allemaal hebben plaats gevonden voordat ze zelf uberhaupt geboren waren
Mees, Olivia, Zekiel. Ze waren er zelf niet eens, en Bill en Berend zullen ook heel jong zijn geweest
Dus ik snap niet zo goed waarom ze hier nu mee lastig worden gevallen
Zij kunnen er ook niks aan doen dat dit jaren geleden allemaal mis is gegaan
Als je iets opgesloten moet houden moet je het ook maar met rust laten
Het is niet verstandig om daar dan mee te rommelen, omdat je niet weet wat je dan weer op je afroept
Alleen schiet het niet op als het slot uit zichzelf breekt. Want dan maak je dus geen schijn van kans