Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Girlicious

    De verlorenen zijn niet meteen monsters. Zeker als ze niet weten of ze goed of slecht zijn
    Maar het is wel heel "fijn" dat ze nu met een volgend probleem te maken krijgen
    Alsof ze al niet genoeg hebben moeten doorstaan met elkaar
    "De Stem" klinkt niet als iets positiefs. Zeker niet met al die kinderen die in die roedel zitten
    Wie weet neemt 'het' daar wel een kind van mee. Of Mees, die daar ook heel gevoelig voor is
    Want in de periode met Kael had hij tenslotte ook geen controle over zijn wolf of over zijn verstand
    Maar het blijft moeilijk dat ze te maken krijgen met gebeurtenissen en herinneringen die allemaal hebben plaats gevonden voordat ze zelf uberhaupt geboren waren
    Mees, Olivia, Zekiel. Ze waren er zelf niet eens, en Bill en Berend zullen ook heel jong zijn geweest
    Dus ik snap niet zo goed waarom ze hier nu mee lastig worden gevallen
    Zij kunnen er ook niks aan doen dat dit jaren geleden allemaal mis is gegaan
    Als je iets opgesloten moet houden moet je het ook maar met rust laten
    Het is niet verstandig om daar dan mee te rommelen, omdat je niet weet wat je dan weer op je afroept
    Alleen schiet het niet op als het slot uit zichzelf breekt. Want dan maak je dus geen schijn van kans

    3 weken geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen