Vorige keer:
Bill pakt mijn hand vast en loopt met me naar onze kamer. Net als Bill me grijnzend aankijkt en dichterbij komt, wordt er op de deur geklopt.
'Ik doe wel open', zucht hij. Hij opent de deur en praat tegen iemand. 'Ik kom zo terug', roept hij dan. Ik sta recht en ga naar de badkamer. Ik doe mijn pyjama aan, poets mijn tanden en was mijn gezicht even. Als ik de badkamer terug uitga, zie ik Bill aan het raam staan.
'Is er wat?' vraag ik.
'Nee... er is niets', antwoordt hij.
'Er is wel iets. Je doet zo afwezig', zeg ik.
'Er is echt niets. Ik ga me nu omkleden', zegt hij. Hij verdwijnt in de badkamer. Ik kruip onder de lakens en zit recht. Even later komt Bill terug in zijn boxer. Hij komt naast me zitten en kijkt me aan.
'Ga je me nu vertellen wat er is?' vraag ik.
'Oké dan. Het is gewoon... je... je...' Verder geraakt hij niet.
'Het is gewoon wat?' vraag ik.
'Laat me nou eens uitspreken!' roept Bill.
'How, je moet nu niet beginnen schreeuwen, hé. Meneer begint raar te doen en als ik vraag wat er is, wordt ik afgeblaft', zeg ik.
‘S... Sorry. Maar het is niet makkelijk, hoor', zegt hij.
'Maar wat is er nu?' vraag ik ongeduldig.
'Je... je -'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TearIsland

    vond ze allebei super(K)

    1 decennium geleden
  • 1DLOVESME

    Tweede <3

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    hann(H)de 2 de(K)!

    1 decennium geleden
  • BillEtTom

    de 2e (de leuke)

    1 decennium geleden
  • LENKAxBILL

    Hann . ^^

    De 2 . ^^

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen