Na ongeveer een hele dag geslapen te hebben kwam ik bij. Ik voelde me al weer een stuk beter. alleen mijn pols deed wel pijn. Ik tilde mijn hand op om te kijken wat er aan de hand was. en ik zag een grote doek met bloed eraan!
'wat hebben jullie gedaan?!?' schreeuwde ik uit.
meteen kwam de scheepsdokter aanlopen. Ach we hebben de aderlating toegepast. Het doet even zeer maar je knapt er wel van op! er wordt namelijk nu weer schoon bloed aangemaakt.
Ik staarde de man met grote ogen aan. 'wie zijn jullie eigenlijk? wie is de kapitein?'
'ach meissie doe nou rustig aan, je hebt alle tijd'
'alle tijd? en trouwens hoe weten jullie dat ik geen jongen ben?'
nu begon de man te lachen 'haha, je denkt toch niet dat we gek zijn? dat zien we natuurlijk zo! de meeste mannen dromen er dagen van om weer op het land te komen alleen voor een vrouw! en nu hebben we er een aan boord! en jij denkt dat ze dat niet herkennen?'
ik voelde dat ik rood werd, maar probeerde me groot te houden 'wie zijn jullie?' vroeg ik door 'en wie is jullie kapitein?'
'dat moet de baas zelf maar vertellen. KAPITEIN! DE DRENKELINGE IS BIJ KENNIS!' riep hij.
en even later stond hij daaar. De kapitein.
'Hallo lief, hoe gaat het met je?'
'wie zijn jullie?' vroeg ik argwanend. De kapitein begon te lachen en ik zag een paar gouden tanden. Ik bekeek hem eens goed en zag dat hij allemaal kralen in zijn haar had, ook droeg hij vanalles mee om zijn armen en middel.
'Ach schat, rustig maar. We zijn alleen maar piraten.'
'WAT!' schreeuwde ik het uit. ik zat meteen rechtop in mijn hangmat maar door de snelheid draaide mijn hangmat om en BOEM daar lag ik op de grond! snel kroop ik overeind en hield me vast aan de hangmat.
'jullie zijn wat?' vroeg ik verbaast.
'piraten' antwoordde de Kapitein 'en ik ben Captain Jack Sparrow'

Reageer (9)

  • SweeneyTodd

    Hee!

    super gaaf dat jullie mijn story lezen!!
    Ooit heb ik hem verder geschreven maar door de storing zijn de hoofdstukken verdwenen.
    Ik zal kijken of ik weer wat verder kan gaan.. maar heb best wel weinig tijd.

    liefs
    Maartje

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    jaaaaaaaaaaaaaaaa
    verderrrrrrrrrrooit:9~

    1 decennium geleden
  • Asgard

    Hi Love.. (hoera)

    1 decennium geleden
  • Tweedledee

    Verder!!!!
    Je hebt een nieuwe abo erbij (flower)

    1 decennium geleden
  • Pirateshero

    verduur

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen