You know when the sun forgets to shine
I'll be there to hold you through the night
And we'll be running so fast we can fly tonight
And even when we're miles and miles apart
You're still holding all of my heart
I promise it will never be dark
I know, we're inseparable
©Nick Jonas

*NickPov
‘Ik herinnerde me allerlei dingen die we hadden gedaan. Hele normale dingen die opeens zo dierbaar werden. En natuurlijk speciale belevenissen. Ik dacht aan onze middag in het National Park, toen we in Seattle waren maar daar samen hadden gewandeld.’
‘Ik ook, daar had ik ook aangedacht. Aan onze plannen voor onze vakantie,’glimlacht Norah. Haar stralende lach zien is net zoiets als na een verschrikkelijke regenperiode de stralende zon volop zien schijnen.
‘Alles wat we ooit samen hebben gedaan is dierbaar. Eigenlijk werd ik gek van de vele gedachten aan alles van ons samen. Ik kon het soms bijna niet aan om eraan te denken, omdat je niet bij me was.’
Norah strijkt door mijn haar en glimlacht waterig. ‘Ik weet het.’ Haar vingers blijven even steken in een krul als ze voorover buigt om me te zoenen.
Ik sla mijn armen om haar nek en trek haar dichter tegen me aan. ‘Ik wil nooit weer op die manier zonder je zijn. Ik gewoon helemaal nooit meer zonder je zijn,’fluister ik in haar haar, naast haar oor.
Ze heeft haar armen nu ook om mijn nek geslagen. Ik verleg mijn armen om haar middel, waardoor zij uit haar evenwicht raakt. Ze slaakt een klein gilletje als ze bovenop me valt.
Onze benen zitten in elkaar verstrikt, maar ik hou haar stevig vast. Haar lichte, zachte lichaam drukt maar een klein beetje op me.
Norah plaatst haar handen naast mijn schouders en duwt haar boven lichaam omhoog zodat ze me aan kan kijken. Haar haar hangt in mijn gezicht en kietelt op mijn wang. Ze geeft me een lieve zoen. Langzaam wordt het zoenen wat wilder.
Ik wrijf over haar rug. Haar hand gaat over mijn borstkas en langs de V-hals van mijn shirt. Mijn huid tintelt als haar vingertoppen langs mijn borst gaan. ik ga voorzichtig met mijn hand onder haar shirtje en wrijf rondjes over haar rug.
Ze is zo dichtbij, maar voelt veel te ver weg. Ik wil haar nog steviger en inniger vasthouden en bij me hebben. Ik wil voor altijd met haar verbonden zijn.

*NorahPov
Nicks tong draait rondjes om de mijne. Zijn handen glijden omhoog over mijn rug. Ik ga ook met mijn hand onder zijn shirt. Met de andere arm hou ik mezelf omhoog. Zijn buik voelt zacht en perfect onder mijn hand.
Nick zoent mijn wangen, mijn kaak, het kuiltje onder mijn oor en glijdt dan naar mijn hals. Ik duw mijn wang in zijn krullen.
Ik voel een kriebel in mijn onderbuik. Ik kan het bijna niet in bedwang houden. Ik hou zoveel van hem. Ik wil zo dichtbij hem zijn. Ik wil hem dichterbij dan ooit. Ik wil hem half opeten.
Ik vergeet de hele wereld. Mijn hoofd is licht en het voelt alsof ik zweef.
Nick geeft kusjes op mijn schouder. Het kietelt, maar voelt vooral lief. Zo lief.
Ik duw mijn bekken tegen zijn heupen. Ik kan het wel uitschreeuwen. Die kriebel is zo sterk. Ik wil meer. en ik voel dat Nick ook meer wil. Alles meer.
Ik wil in hem verzinken zodat ik alles voel wat hij voelt. Ik wil mijn liefde voor hem door zijn aderen pompen. Ik wil dat zijn en mijn adem een wordt. Ik wil doordringt worden van hem. Ik wil Nick. Ik wil hem alles geven dat ik ben.
Mijn adem stoot en kreunt zachtjes. Nick legt zijn hand in mijn nek, zijn vingers in mijn haar. Zijn greep is zo stevig. Alles voelt goed. Alles is liefde.
Nick stopt met zoenen en haalt diep adem. Hij kijkt me in mijn ogen met een lieve blik. Ik geef hem een tedere kus op zijn mondhoek. Zijn hand gaat over mijn rug omhoog tot aan mijn BH. Mijn hele T-shirt zit al opgerold. Ik voel een koud briesje maar zijn lichaam en handen houden me warm.
‘I want to make you feel my love,’fluister ik lief en zachtjes.
Nick glimlacht en zoent me. ‘Ik ook.’
Er biggelt een traan over mijn wang. Van geluk, van liefde, omdat ik zo blij dat hij er nu weer is. Nick strijkt mijn traan lief weg. Hij kijkt me diep in mijn ogen. Ik heb het gevoel dat ik straks in zijn donkerbruine ogen zal verdwijnen.
‘Dat wil ik ook, lieverd.’ Hij zoent me zachtjes. En dan weer wat harder. Ons ademen wordt hijgender.
Nicks hand gaat over mijn hele rug. Mijn hand glijdt over zijn buik naar beneden, naar zijn riem. Onhandig begin ik met een hand eraan te frunniken.
Opeens pakt Nick mij hand. Ik stok in mijn beweging en kijk hem verward aan.
Hij slaat zijn ogen neer. ‘Noor,’mompelt hij. Hij schudt zijn hoofd.
‘Wat is er?’vraag ik bezorgd. Heb ik iets verkeerd gedaan? Is er iets gebeurd?
Hij vouwt zijn vingers om die van mij. ‘Het spijt me. Als het zou kunnen had ik niets liever gedaan.’ Hij kijkt me aan. Ik lees de spijt in zijn blik. ‘Echt waar. Het voelt zo verschrikkelijk goed dat ik bijna.. Maar ik kan mijn belofte niet verbreken.’ Hij zucht diep.
Ik rol een beetje van hem af, op mijn elleboog. ‘Oh sorry! Dat was ik echt helemaal vergeten!’
‘Ik dus ook.’
‘Sorry dat ik je zo in verleiding heb gebracht,’zeg ik.
‘Nee, nee. Je hoeft geen sorry te zeggen. Het is echt goed. Het voelt zó goed, dat het niet anders kan. Maar..’ Nick brengt mijn hand naar zijn mond en geeft een kus op de rug van mijn hand. ‘Sorry, dat ik nu alles heb verpest. Het hele moment en alles voor jou.’
‘Nee, nee!’ Ik kruip wat omhoog zodat mijn gezicht dichterbij die van hem is. ‘Ik weet dat dit belangrijk voor je is. het geeft niet, jij bent het wachten waard.’
‘Ik weet zeker dat als we getrouwd zijn..’zegt Nick zachtjes. Hij bloost licht.
Ik lach breed. ‘Schat,’ en ik geef hem een lange zoen.

Reageer (6)

  • WorkOfArt

    Super Cute!!!<3
    snel snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen