Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Laleah

    Dus zo is het om ergens naar uit te kijken.

    Ahw.. Deze zin werd ik echt even triest van. Het idee alleen al dat hij dat gewoon niet meer herkende.

    Ik ben het helemaal eens met Grace. Aravin heeft echt een compleet ander beeld van Fantoom en is daardoor.. Biased? Dus het is goed te zien dat Mart en Alyss echt nog een beetje voorzichtig zijn. Zelfs als je als lezer juicht voor Aravin en Fantoom (want ja hej... we zien die chemie wel), word je door die twee toch weer even richting de realiteit getrokken. He's still a compleet stranger!

    Nice dat detail van het Beenderbos! Klinkt enorm macaber, I love it!

    1 maand geleden
  • Frodo

    Oké, ik hou van het Beenderbos :Y) heel leuk gevonden!

    2 maanden geleden
  • Grace

    Ik vind het wel goed dat Alyss en Mart beiden bedenkingen hebben wij Fantoom zijn beweegredenen, dat ze toch wat alert blijven.

    2 maanden geleden
  • Elfhame

    Ah. Wat cool dat ze letterlijk dingen moeten opofferen.

    2 maanden geleden
  • Mazino

    Dus fantoom is zeker 6 keer dat bos in geweest gezien hij twee vingers mist, elke vinger uit 3 botten bestaat een hij heel specifiek zegt één voor te moeten afstaan voor toegang. Good to know he has experience ^^

    Verder, helemaal onderaan glimlacht Aravin wel intens bij het idee van wapens die uit fantooms arsenaal komen (mijn gok is dat dat of Fantoom had moeten zijn die glimlachte of dat ze layout met waar dialoog staat een door wie dat gezegd wordt een beetje raar is ^^)

    Also stil liking the story! Al vind mijn hoofd Nederlandse fantasy termen nog steeds cringe, maar dat ligt niet aan jou ^^"

    2 maanden geleden
    • Ringwraith

      Ha, daar maak je een goed punt. Dom genoeg niet stilgestaan bij het feit dat een vinger uit meerdere botten bestaat. :'DD

      Dat moet ik in versie 2 even anders gaan verwoorden, ik zet het op mijn to-do-list.

      2 maanden geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen