Foto bij Pleas say yes?!!

Zo als beloofd!bErnice!

REacite (4)

POV Bernice.
Hoi zei ik langzaam. Met Bernice, je weet wel die vriendin van Eline, dat meisje waar je mee van uit gegaan. Aan de andere kant van de lijn werd nu heel hard gelachen, uit gaan met Eline, we zijn practisch Familie.
Ik schrok: Mag ik nog een keer uw naam weten?
Edward. Edward Roozeveld! O mijn mond viel open. Dit was niet de Edward die ik wou spreken.
Geen idee, wie het was maar het maakte me ook niet veel uit.
O dan heb ik het verkeerde nummer, zei ik snel. Het spijt me en ik drukte zo snel als ik kon weg.
Twee nummers, en dan alsnog de verkeerde. Mijn hart klopte wat harder en ik ademde ook iets sneller.
Ik pakte mijn telefoon en drukte in het goede nummer in.
Ik drukte het nummer is en hoopte nu op het beste.
Hij ging over en ik hield mijn hart vast.
Met Edward! Hoi met Bernice, vriendin van Eline!
O hallo, hoorde ik vrolijk aan de andere kant.
Ik zuchtte diep van opluchting, zou jij nou ja een keer met mij willen afspreken?
Zei ik gespannen en een beetje zenuwwachtig.
Uhhm hoorde ik aan de andere kant en ik voelde me hart wat sneller kloppen.
Als vrienden of als date? Hoorde ik. Dat mag jij kiezen zei ik dan maar en ik hoopte dat hij date zei anders hoefde het van mij al weer niet meer.
Als vrienden hoor ik, en ik kon wel huilen maar vrienden kunnen uit groeien tot liefde toch, sprak ik me zelf moed in.
Is goed zie je morgen dan eten we gezellig wat? Zei hij . Is goed tot morgen!!!

Reageer (4)

  • GreenRanger

    HAhahahahha geniaal lien!!xD

    SnellVerderrr(H)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    ik hoop uitgroeien tot liefde(flower)


    xxSnellVerder(H)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    player Edward(dance)

    verderr(flower)

    btw: kinda like vampires now_O_

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    hahaha bernice je belt de verkeerde..(lol)

    Snell VERDER..!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen