Foto bij Do he want a date with me??

REactie 5 voor ik verder ga!

POV Bernice.
Ik pakte haar telefoon aan en liep zo snel ik kon weg.
Zonder na te denken of iets, nu stond ik wel vergenoeg dacht ik.
Ik keek naar Eline’s telefoon, ik zocht naar een nummer.
Keek zo snel ik kon, en ging naar telefoonboek, daar drukte ik op de letter E.
Ik zocht door zag veel nummers maar niet het nummer dat ik nodig had.
Ik zocht verder en verder ik raakte gestrest, waar was dat nummer nou.
O, ik keek goed en zag het staan! Edward, maar er waren er twee.
Ik nam ze allebei over in mijn telefoon ik keek later wel welke nummer ik nou echt nodig had.
Ik liep terug gaf de telefoon aan Vera want Eline was druk, en stresserig aan het praten met Renske die zo als gewoonlijk het flesje van Eline had. Ik snapte niet dat Eline zich daar zo druk over maakte, Renske dronk altijd uit haar flesje. Nou ja, boeiend dacht ik en liep nu naar de WC.
Ik zag dat Edward weg was gelopen, wat Eline blijkbaar niet zo leuk vond.
Ik drukte op telefoonboek en klikte op de eerste Edward die er in stond.
Ik drukte langzaam op groen en liet hem overgaan.
Langzaam hield ik nu de telefoon tegen mij oor, en wachtte geduldig af.
Er nam niemand op en ook geen voicemail, ik drukte hem weg.
Dan het andere nummer maar dacht ik en ging opnieuw naar telefoonboek.
Toen ik zag dat Eline hem kende, bij het idee werd ik weer boos.
Waarom!, waarom ken zij hem weer wel, en moet ze met hem die zoenscene doen alleen omdat Renske dat niet wilden. En hoe wil je nu geen zoenscene met hem doen dacht ik boos.
Ik drukte nu op de tweede Edward en hielp hem weer zenuwachtig tegen mijn oor.
Mijn hart sloeg nu steeds wat sneller, en ik voelde een blok in mijn keel komen.
Hij ging over, mijn hart ging nu nog sneller, en ik kreeg een droge keel van het wachten, ook al was dat maar een paar seconde.
Wat nou als hij niet mijn uit wil dacht ik en werd nu een beetje bang.
Hallo, met Edward! Hoorde ik nu gezegd worden aan de andere kant van de lijn.

Reageer (8)

  • blovesr

    I(H)Edward:$

    SnellVerderr.. nog 2.._O_

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    lekker bernice :)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    Yaaaaay!:P(hoera)


    SnellVerderrr..Maar dan ook echt SnellVerder(6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen