Foto bij Welcome Back.

“Oh hallo. Ben jij de beroemde Justin Bieber?” vroeg mijn moeder aan Justin. Godzijdank sprak ze zijn naam juist uit, meestel noemde ze hem Bibber en één keer zelfs Bibberlake. Een combinatie van Timberlake en Bieber.
“Euhm... Ja,” knikte Justin.
“Lena heeft al heel veel over je verteld!” ging mama verder. “Dus je bent nu een paar dagen in België?”
“Ja,”
“Oh, dan zal Lena wel niet veel thuis zijn deze week…”
“Haha, nee misschien niet…” lachte Justin.
“Mama! We hebben wel wat beters te doen! Kom Justin!” kwam ik tussenbeide. Wie weet hoe lang ze anders nog gingen babbelen. Ik greep Justin’s arm en trok hem met me mee naar boven. Normaal gezien ging Justin in een hotelkamer slapen maar ik had kunnen regelen dat hij bij mij thuis bleef slapen.
“Hier is je bed.” zei ik terwijl ik de deur van de logeerkamer opendeed. Van mama mocht hij niet bij me op de kamer, dat vond ze onverantwoord. Justin liep de kamer in en liet zich op het bed vallen, ik ging naast hem zitten. Hij sloeg zijn arm om mijn schouder en zo zaten we daar een tijdje.
“Wat gaan we in deze dagen allemaal doen? Buiten de clipopnames natuurlijk.” vroeg hij. Justin wist nog altijd niet dat ík het meisje was dat mee mocht doen in de videoclip van Love Me. Morgen begonnen de eerste opnames en ik was zó benieuwd naar zijn gezicht als hij zou merken dat ík de winnares was…

Reageer (6)

  • llama

    hahaha
    mijn leraar noemde hem ook justin bieberlake xD

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    Bibberlake WHAHAHAHA
    die ga ik onthouden x'D

    1 decennium geleden
  • ILOVEJBXx

    Ik wou dat hij in Friesland was

    xD

    (L)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    ik wil meer dus veder:X

    1 decennium geleden
  • Dems

    oeeeh, spannend!:X
    snel verdeeeeer! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen