Foto bij three

"wat doen jullie hier?!" roept Ria. Ria is ieland die het school een beetje in de gaten houd. die heeft iets tegen ons. en zeker tegen nieuwe leerlingen." euh... Rebecca en Silke hadden hoofd pijn. en daarom zijn we nu hier." zegt de jongen." heb ik u iets gevraagd? Leroy zeg de waarheid." zegt Ria." ja hij heeft gelijk." we lopen rustig naar de klas toe." dat was Ria. bij haar kun je beter uit de buurt blijven." zegt Rebecca." maar wie ben je en hoe heet je?" vervolgd ze." ik ben Davy. en ik ben iemand die niemand wilt kennen." zegt hij." waarom wil je dat niemand jouw kent?" vraagt Silke." ik ben door iemand gestuurd. zal ik maar zeggen de bad guy." "wie is de bad guy?" vraagt Rebecca." hoe zou ik het zeggen. ongeveer zoals Leroy." zegt Davy." wat ben ik dan?" vraag ik heel verward." ji bent tijdens de geboorte is er een ritueel gebeurt. waar geen mens van af weet." wat dan Davy?" "je bent gstuurd door..." de bel gaat." vertel." zegt Rebecca." jouw besteming was eigenlijk gewoon geboren te worden en te sterven zoals de meeste van jouw klas." zegt Davy." wat ben ik dan?!" vraag ik heel ongeduldig." jij bent niet zoals Rebecca of Silke. jij bent bij het ritueel een weer..." "sst! niemand weet dat! dus niet zeggen. Rebbeca? kun jij de tijd repareren?" zeg ik. de deuren zie ik open gaan en ik zie jongeren er uit komen. net voor ons stoppen ze. ik kijk naar de klok." 4uur en dertig minuten." zegt Silke." vertel nu maar." zeg ik."oke. jij bent een weerwolf. en een weerwolf is verbonden met de..." zegt Davy." zeg het. het is niet meer grappig." "oke jij bent verbonden net zoals ik met de duivel." zegt Davy." W-w-wat?!!! da kan nie!" zegt Rebecca. " als hij daarme verbonden was had ik het wel door." zegt ze." ik m-m-met de duivel?" vraag ik." ja. jaj jij met de duivel. maar zijt blij. ik ook." HOE KAN DA?" vraag ik." bij jouw ritueel is er vanalles mis gelopen. ze hebben woorden omgedraait en zo. ik daaren tegen ben bij hem geboren. ik ben een van zijn mensen. maar ik moest om iets te voorkomen naar hier komen." zegt Davy." waarom dan?" vraagt Rebecca." omdat er van alles gaat gebeuren. maar ik ga niks zeggen. anders is hij boos." zegt Davy." wil je echt niets lossen?" "nee. mag niet. ik ben hier om jullie te beschermen. als dat niet lukt zit ik in de punari." zegt Davy. "nog 5 seconden kan ik dit volhouden. dan zijn ze terug bij ons." zegt Rebecca. we gaan aan de kant zodat ze ons niet omver lopen. beweging komt stil aan bij hun." waarom ben ik aan hem verbonden?" vraag ik." omdat je een peciaal ding hebt. je moest wel bij ons staan. dank zij jouw hebben Rebecca en Silke hun krachten. ze zijn een stuk met hem verbonden van wegen jou. ze kunnen nog meer. en Silke vooral. ik dacht dat ze zeker al meer kon." zegt Davy. de bende jongeren zijn voorbij gelopen." Leroy. ik ga je nu om een gunst vragen." " ja vraag maar." zeg ik." kijk nog eens rech in mijn ogen. en denk aan je weerwolf zijn. ik ga je laten zien wat je nog meer kan." ik deezd wat hij vroeg. de eerste foto die ik zag was een foto mat een man die half weerwolf en hafl man is. de twede zie ik de zelfde man maar dan in zijn menselijke vorm. maar hij heeft tentekals uit zijn lijf steken. maar geen tenakels van een vis of zo. thuis heb ik het spel protyp en die man heeft ook het zelfde. ik zie alles weer normaal." dat krijg je als je bij de groep blijft. anders komen er erge dingen. zoals dood." zei Davy. het eerste wat er door mij kwam was da wil ik wel. dan daarna kwam er een andere gedachte aan. ik moet wel voor altijd bij hun blijven maar dat kan ik zo wel. zo deed hij het ook bij Rebecca en Silke. hun eerste reacties waren cool!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen