Foto bij Uitwisselingsprogramma. >8<

‘Is iedereen er?’vraagt Kaito. Er wordt luid geroepen en jullie lopen weg. Als jullie na een half uur in de stad zijn zien jullie een groep jongens lopen. Je staat in het midden bij jouw groep en Kaito stop. Jullie staan tegen over elkaar en de leider van de andere groep stapt op Kaito af. ‘wij zijn net bij je vader geweest, wij zijn de groep die gaat winnen’ zegt hij in het Japans. Je lacht even arrogant en zegt zo zacht dat alleen de jongens om je heen het kunnen horen ‘mocht hij willen’ de groepsleider kijkt naar je als de jongens beginnen te grinniken en hij zegt ‘wil je met haar naar je pa toe, dat is zelfmoord. En je denkt zeker dat jullie met haar kunnen winnen’ zegt hij in het Engels. Nu begint de andere groep te lachen. Je kijkt boos naar de jongen en stapt naar voor. ‘ik zou…’ voor dat je jou zin kan afmaken houd Kaito je tegen. ‘we zullen zien’ zegt hij en de andere groep loopt weg. ‘we gaan verder’ zegt hij boos. Je kijkt schuldbewust naar de grond en loopt achter de groep aan. ‘hier is het’ zegt Kaito als jullie voor een winkel staan. Jullie gaan een voor een naar binnen. ‘wacht heel even Kim’ zegt hij. Je blijft staan en hij zucht. ‘misschien is het niet zo’n goed idee om…’ je schud je hoofd en zegt ‘sorry, maar ik kan nu niet meer terug’ je loopt naar binnen en Kaito volgt je. ‘wij komen hier om wapens te vinden voor iedere krijger’ zegt Kaito met luide stem in het Japans. Er komt een man van achter aan en buigt licht. Jullie buigen ook allemaal. Je staat achteraan en hij zegt ‘iedereen van jullie moet een wapen dat je aan trekt pakken, dan kijken we of het wapen jou ook heeft gekozen’ iedereen knikt en begint met lopen. Je pakt een muts uit je tas en doet je haar er in. ‘zo’ denk je ‘nu weet hij niet dat ik een meisje ben’ je loopt door de winkel en ziet van alles. Je blijft bij een lang zwaard staan en stapt er op af. ‘de eerste mag komen’ hoor je achter je. Je kijkt om en ziet dat de jongens allemaal in de rij staan. Je kijkt weer naar het zwaard en zegt tegen je zelf ‘katana, een van de machtigste zwaarden’ je zucht en kijkt er naar. ‘oke is iedereen geweest?’ hoor je. Je draait je om en Kaito kijkt je even twijfelend aan. Je kijkt naar de Katana en pakt hem snel. ‘sorry, ik was nog aan het zoeken’ zeg je tegen de man. Je stapt in de kamer en ziet dat alles hightech is. Je mond valt open maar je hebt geen tijd om je er over na te denken. Je ziet dat er 3 mannen om je heen staan en je gaat in een aanvalspositie staan. Je verslaat ze alle drie en kijkt naar de ruimt waar de rest staat. ‘ze is super goed, het is ons meisje’ zegt een van de jongens. Het wordt opeens helemaal stil en de oude man draait zich een beetje om. En je kijkt verschrikt naar het raam. ‘nee’ denk je. Je zakt op je knieën neer en buigt diep. ‘sorry’ zeg je. De man schudt zijn hoofd en Kaito haalt dip adem. ‘ze is goed, we moeten winnen u weet dat’ zegt Kaito wanhopig. Je staat op en doet je muts af. ‘ik wil niet verliezen, meneer. Laat mij vechten. Test me nog erger. Ik ga winnen!’ zeg je beheerst. De man begint te lachen en zegt ‘er is nooit een vrouw geweest die zo iets kon, ze zijn zwak, ze moeten afwassen en huishoudens doen, meer niet’ je houd je katana goed vast en zegt ‘ik kan het, vrouwen zijn niet zwak, ze zijn sterk. Ik bewijs het’ de man zucht en zegt ‘als je moet’ je knikt dankbaar maar je ziet dat Kaito verschrikt staat te kijken. Je ziet dat de rest van de jongens weg zijn gestuurd en je haalt diep adem. Er verschijnen nog meer mensen en je vecht tegen ze. Het wordt steeds moeilijker maar je houdt nog stand. Tot je in je arm wordt geraapt. Je houd je arm vast en verdedigd je verder. Je wordt op je rug geslagen, je voelt de wonden open barsten en valt op de grond. Je herstelt je snel en verslaat de simulatie mannen weer. ‘STOP, vader asjeblieft’ zegt Kaito als er nog meer mannen komen. Je kunt het bijna niet meer houden en je valt op de grond. ‘ze moet gestraft worden.’ zegt hij. Je staat langzaam op en schakelt ze uit. Je kijkt naar het raam en de oude man kijkt verbaast als je inzakt. ‘zie je dat ze goed is vader’ zegt Kaito als hij naar binnen rent om je wonden te verzorgen.

Reageer (2)

  • kimiii

    awsommes super girl ! :D laat ze een poepie ruiken ! :D

    1 decennium geleden
  • Paddo

    :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O OUWE GRAFTAK IS NIET LIEF!! :@:@:@:@:@ xDxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen