Gale is ondersteboven van Liam, dat is een ding wat zeker is. Het gaat alleen ingewikkeld worden met zijn vrienden. Gale heeft dan wel schijt aan wat ze vinden maar sommigen kunnen nogal dwingend zijn. Hij wil niet dat Liam wordt lastig gevallen, iets wat sommigen wel zouden doen.

“Je zult geduld met me moeten hebben. Ik weet niet hoe dit allemaal werkt." Fluistert Liam hem toe, maar hij verstrengeld hun vingers wel. "Ik ben nog nooit eerder ... Deze gevoelens ...”
Galt begrijpt precies wat hij bedoelt, ook al spreekt hij de woorden niet helemaal uit. Het kan allemaal ook erg overweldigend zijn. Ook al is Gale daarin misschien al iets verder dan Liam, zelfs voor hem voelt het vrij overweldigend.
“Al moet ik mijn leven lang op je wachten, Liam. Het maakt me niets uit. Je verdient het om alle tijd te hebben om alles uit te vinden op je eigen tempo” stelt Gale hem gerust.
Als een echte gentleman drukt Gale een kus op de rug van Liam’s hand. Hun vingers blijven met elkaar verstrengeld.

"Je vrienden gaan dit niet leuk vinden." Merkt hij terecht op. De meesten zullen het vast niet kunnen waarderen, nee.
“Nee, maar ze komen er wel weer overheen.” Zegt Gale, ook al weet hij dat niet helemaal zeker.
“Hun mening over ons is niet van belang voor mij. Maar ze hoeven het ook nog niet te weten voorlopig”
Voor Liam omdat het al lastig genoeg is om alles te ontdekken. Hij moet daarbij gewoon alle ruimte krijgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen