Foto bij loving you

Ik kijk omhoog hij kijkt me aan met ogen i,m sorry je voelt je rot he??,,.. ja nogal ik dacht leuk bij me vriendin zijn en dan overal mensen die het willen verpesten,,..maar dat weet je toch ze volgen je overal,,.. i know ik wou gewoon dat ze me een met rust lieten 1 keer maar hij kijkt voor zich uit ik weet niet goed wat ik kan doen. Ik kijk hem aan ineens gaat zijn mob hij kijkt en neem op ik hoor ene vaag gesprek en ineens hoor ik zal het vragen skatje is het goed als Gorden& Simone komen met kerst??,,..Zou niet weten waarom niet dat is toch leuk  ik sta op en loop naar de keuken ik zie me vader gebogen zitten wat is er??,,.. Ben gewoon moe joh,,.. oh oke maar pap Simone&Gorden komen ook met kerst dat is toch wel goed hé,,.. ja tuurlijk meis  vrolijk loop ik weer naar de kamer ik plof neer en Tom kijkt me lief aan hij trekt me naar zich toe en kust me kruin.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • AutumnRoses

    Aaah; zo sad... Ö
    Doe je snel verder ?? ;D
    De mijne komt er zo wel aan
    Xx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen