Foto bij Much Music.

Lachend kwam Usher op me af.
'Jij moet Chloë zijn,'lachte hij.
Ik knikte.

'Leuk je te ontmoeten. Justin praat al zo'n 5 weken over niets anders meer dan jou.'
Ik werd rood.
Usher overhandigde mijn bagage aan de chauffeur, die ze naar de auto sleepte en in de koffer legde.
'Come,'zei Usher, terwijl hij de autodeur voor me openhield.

*Tijdsprong naar 16.29uur*

'Zo, Justin, hoe is het met je liefdesleven?'
Ik volgde het interview mee, en zag hoe Justin begon te stralen.
'Geweldig,'antwoordde hij.
'Alles oké tussen Chloë en jou?'vroeg de presentatrice met pretlichtjes in haar ogen.
Justin knikte.
'Nou, dan hebben we een verrassing, denk ik,'zei de vrouw met een glimlach.
Justin keek verbaasd naar de presentatrice.
De man achter de camera gebaarde dat ik moest gaan, en Usher duwde me zacht in de rug.
Ik liep het zaaltje in, en de meisjes in het publiek begonnen te gillen en te klappen, toen Justin opstond en naar me toe liep.
Zijn stralende grijns zag je waarschijnlijk tot in China. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en kuste me zacht op mijn wang.
'Hallo, Chloë,'begroette de presentatrice me vriendelijk, toen Justin en ik zaten.
Ik glimlachte vriendelijk terug. 'Hallo.'
'We hebben uit goede bron, en eigenlijk ook een beetje van Justin zelf, vernomen dat jullie een koppel zijn?'
'Inderdaad.' Ik wierp haar een stralende grijns toe. Ook Justin, die naast me zat met zijn arm om me heen, glimlachte, hoewel hij er eigenlijk altijd tegen was geweest dat ik zou geïnterviewd worden.
'Wat vond je er dan van, dat vele kranten schrijven dat Justin samen is met Miranda Cosgrove?'
Ik behield mijn glimlach, maar Justin's glimlach verflauwde.
'Ik heb haar verzekerd dat ik niets met haar heb. Miranda en ik zijn gewoon vrienden,'protesteerde Justin.
Ik glimlachte naar hem. 'En ik geloof je.'
'Nochtans,'ging de presentatrice verder, 'heeft Miranda in een interview gezegd dat ze je graag heeft. Héél graag.' De vrouw keek beschuldigend naar Justin.
'Ik ben blij dat hij hier in Amerika ook échte vrienden heeft, want spijtig genoeg ben ik hier niet echt veel en,'Ik gooide met een zwierig gebaar mijn haar naar achter. 'Nou ja.'
'Dus, jij bent niet echt het jaloerse type?'
'Dat zal u beter aan Justin vragen. Hij kent me immers beter dan ik mezelf ken.'
De vrouw keek nu naar Justin, die zijn glimlach weer had gevonden. 'Nee. Ze is helemaal niet jaloers. MIJN Chloë.'
De meisjes in het publiek achter ons, gilden weer.
Glimlachend keken we elkaar aan.
Ik wist wat hij dacht. Hetzelfde als wat ik dacht. Dit is écht liefde.

Reageer (14)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen