Foto bij A day out the hospital, and a DUBBEL DATE!!

REactie!!!!!!!pleas(flower)

Edward was nu pas een paar minuten weg, en alles leek zo normaal, gewoon als allemaal mensen onder elkaar. Maar dat bleek dus niet zo te zijn.
Nu kwam Larissa voorzichtig om het hoekje kijken, toen ze zag dat ik wakker was, huppelde ze maar me toen ik ga morgenavond naar de bios met Trrrrrrrr (ze maken een tromgeroffeld geluid)
Jackson zei ik een beetje verbaast, uhmm ja zei ze wat minder blij, waarschijnlijk omdat ik het geraden had. En hij zei dat hij er een dubbel date van wil maken, en ik vroeg me af wanneer jij, nou ja weer uit het ziekenhuis mag zei ze met een lachje.
Nou morgen volgens mij zei ik met een lach ik regel wel iemand zei ik met een lach, perfect dacht ik kan ik meteen Edward nou helemaal uit horen, en ik wist dat hij niet zou weigeren en lachte.
O zo te zien weet jij wel iemand zei Larissa met een big smile. Klopt zei ik terug.
Maar Uhmm hoorde ik Renske nu een beetje slaperig zeggen moet jij niet uitrusten en Larissa en ik keken elkaar aan en schoot heel hard in de lach. Natuurlijk niet ! Zeiden we allebei met een lach.

1 dag later, De dubbel date!
De dokter kwam die morgen naar me toen, moet jij niet iets eten zei hij tegen mij.
Nee, dat heb ik al gedaan zei ik snel. Echt de dokter keek me bezorgd aan.
Opeens stond Edward achter de dokter, ja echt zei hij.
De dokter schrok en draaide om, Je mag over een uur naar huis zei de dokter en liep snel weg.
Jij bent net wie ik nodig heb zei ik tegen Edward en hij keek me een beetje raar aan.
Wil jij naar de bios vanavond, met mij een dubbel (ik durfde het bijna niet te zeggen) DATE(toch gedaan). JAAAAAAAAAA hoorde ik. Oké, met Larissa en Jackson zei ik er snel achter aan.
Maak mij niet uit..!Hoorde ik weer, maar ik zag deze keer zijn lippen niet bewegen.
Ik verbeeld het me vast, Naar welke film zei hij nu langzaam met een lachje.
(ik durfde het weer bijna niet te zeggen, maar het was hopelijk voor met info) VALENTIJNSDAY zei ik.
Ik zag Edward met een grote smile nu naar mij kijken, maar moet jij niet…
Maar hij kon zijn zin niet afmaken, want ik was hem voor, Rusten nee, heb ik niet nodig zei ik met een lachje, maar hij keek nog een beetje bezorgd.
En jij let bent er toch bij zei ik als smoesje. Das waar zei hij met een twijfel in zijn stem.
Ik kom je wel over een uur of 6 halen oké, zei hij en daarna hoorde ik nog( voor ze zich nog bedenkt) maar weer zag ik zijn lippen niet bewegen. Wat zei je zei ik Dan kom. Nee, dit dan dat er na, ja dat is je gave zei hij en keek snel achterom of niemand onze hoorde. Ja, wat bedoel je daar mee Nou zei hij nu langzaam jij kan gedachtelezen, niet doorgehad. En nu ik er over nadacht dacht ik tuurlijk, ik had wel meer gehoord zonder dat mensen hum lippen bewegen.
Ik zie je om 6 uur en weg was Edward weer. Larissa kwam nu binnen lopen: en heb je al iemand geregeld zei je hyper, Het enige wat ik zei was JA! Maar Larissa wilde meer weten hoorde ik.
Je ziet het vanzelf zei ik met een gemeen lachje. Kom we gaan maar weer is terug naar ons kamers en ik lacht met haar mee, Bernice en Renske waren al met de taxi terug, wij werden opgehaald door Jackson want hij had al een auto en vond het niet erg om ons terug te brengen en Vera bleef nog even bij Dylan waar het ondertussen al veel en veel beter mee ging.

Reageer (9)

  • DjDylano

    bernice niet aardig:8

    1 decennium geleden
  • blovesr

    alsof edward met jouw naar de film wil. als hij mij ziet, dan kan eigenlijk gelijk daag zeggen...(hoera)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    AAAHH kan dat ook in RL(A)

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    het gaat beter met mij(H)
    i'm alive

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    nu zit ik weer op me eigen account
    snell verder..1!!1

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen