Foto bij In die nacht,

Tokio Hotel - In Die Nacht «33'

De volgende ochtend word ik wakker door de warme zonnestralen en een hysterische zuster. ‘Meneer Kaulitz, heeft u Tom gezien?’ Roept ze. Ik knik. ‘Die ligt hier naast me.’ Ik ga iets omhoog zodat ze Tom ziet liggen. Ze loopt naar Tom die nog ligt te slapen en probeert hem wakker te maken. ‘Hmmphh..’ Mompelt Tom met tegenzin. ‘Meneer Kaulitz, u moet even in u eigen bed liggen zodat we een paar testen kunnen doen. Want blijkbaar gaat het goed. En als de testen goed zijn mag u naar huis.’ Tom word wakker en gaat langzaam omhoog. Hij gooit zijn benen over de bedrand heen en staat op. Hij loopt moe en al wrijvend in zijn oog naar het bed. Hij gaat liggen en de zuster doet testen. Ondertussen zie ik een kladblok liggen. Ik ga aan de tafel zitten en pak een pen en begin hevig te schrijven. Het ene propje volgt het andere propje. Ik heb een idee in me hoofd. Maar ik kan het niet opschrijven. Op een moment weet ik het, ik schrijf al mijn gevoelens op van afgelopen nacht. De nacht die ik nooit wil vergeten.

In mir wird es langsam kalt
wie lang könn' wir beide hier noch sein
Bleib hier
Die Schatten woll'n mich hol'n
ab heute wird die uhr durch´n countdown ersetzt
Doch wenn wir gehen,
dann gehen wir nur zu zweit
Du bist
alles was ich bin
und alles was durch meine Adern fließt
Immer werden wir uns tragen
Egal wohin wir fahr'n
Egal wie tief

Ich will da nicht allein sein
lass uns gemeinsam
In die Nacht
Irgendwann wird es Zeit sein
Lass uns gemeinsam
In die Nacht...


Gevoelens mengen zich. Liefde voor Tom, Verdriet dat hij misschien niet hetzelfde voor mij zou voelen. En haat dat mensen ons niet zullen accepteren. Niet accepteren omdat wij broers zijn. Maar stel je voor dat hun verliefd worden op iemand dat niet kan. Dan willen hun ook zoveel mogelijk bij hun zijn. En willen dat ze geaccepteerd worden. Niet bang hoeven te zijn voor reacties die je kunnen kwetsen. Kwetsten van binnen. Mijn broer is mijn alles.

Liefdes kunnen verboden worden.
Liefdes kunnen geaccepteerd worden.
Liefdes kunnen raar worden gevonden.
Liefdes blijven liefdes van wie je ook houdt.

Reageer (6)

  • EwigLiebe

    snel verder :3

    1 decennium geleden
  • XxFamous

    Zo mooi he .. Wel zielig voor billke ;a
    JE RIJMT DONDERS MOOIGOED ENZ.

    Snel vederrr:Y)

    1 decennium geleden
  • xXNamelessXx

    zo lief! (H) Snel verder! <33

    XxXxXxx

    1 decennium geleden
  • ganja

    SNEL VERDERXXX

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Supermooi(H)

    heel snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen