Always cold
Always alone
Here comes the snow Queen
Who just wants life to be done

Als Liam terug op de kamer komt, lijkt Gale al te slapen.
Liam kruipt stilletjes in zijn bed en probeert de slaap ook te vatten.
Veel te snel is het weer ochtend en moet hij er weer uit, dit keer met het vooruitzicht van zijn eerste les.

Hij is doodnerveus.

Al snel word hem duidelijk dat ze vooral tips krijgen, tot ze een meisje beginnen triggeren om haar krachten uit te lokken.

Liam word bang, en als de leerkracht dan naar hem draait en hem begint te pushen om te proberen, voelt hij zijn handen koud worden.
"Stop." Waarschuwt hij haar nog.

"Hij heeft waarschijnlijk een stomme kracht, laat hem toch." Zegt één van de leerlingen. Liam kijkt naar zijn handen, die langzaam bevriezen. Het begint ook te sneeuwen in de kamer.

"Ijskrachten, wauw. Maak je een bolletje vanille ijs voor me, ijsprinses?" Spot een jongen in een leren jasje met Liam.
"Laat me met rust." Zegt Liam een beetje trillend.


Hij wilt niet dat het weer uit de hand loopt.
"Liam, dit is precies wat even moet gebeuren. Nu moet je het terug onder controle krijgen."Zegt de leerkracht.
Wat? Verwacht ze nu echt dat hij dit kan oplossen?

"Ik heb dit nog nooit kunnen tegenhouden, daarom mocht je ook niet pushen. We gaan dood hier als je niet helpt!" Zegt Liam paniekerig, terwijl het steeds kouder word.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen