Foto bij Facts About Pakistan || Cricket

Aangezien er ook cricket wordt gespeeld in Nederland, denk ik niet dat jullie veel uitleg nodig hebben over cricket. Vragen mag je altijd stellen, en op Youtube kan je ook cricketwedstrijden bekijken om het een beetje beter te begrijpen!

ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ɪꜱ ᴇᴇɴ ʙᴀʟꜱᴘᴏʀᴛ ᴡᴀᴀʀʙɪᴊ ᴘᴜɴᴛᴇɴ ᴡᴏʀᴅᴇɴ ɢᴇꜱᴄᴏᴏʀᴅ ᴅᴏᴏʀ ʜᴇᴇɴ ᴇɴ ᴡᴇᴇʀ ᴛᴇ ʟᴏᴘᴇɴ ᴏᴠᴇʀ ᴅᴇ ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛᴘɪᴛᴄʜ (ᴇᴇɴ ʀᴜɴ). ʜᴇᴛ ɪꜱ ᴇᴇɴ ᴛᴇᴀᴍꜱᴘᴏʀᴛ ᴡᴀᴀʀɪɴ ᴏᴍ ʙᴇᴜʀᴛ ʜᴇᴛ ᴇɴᴇ ᴛᴇᴀᴍ ᴇᴇʀꜱᴛ ɢᴏᴏɪᴛ (ʙᴏᴡʟɪɴɢ) ᴇɴ ʜᴇᴛ ᴀɴᴅᴇʀᴇ ᴛᴇᴀᴍ ꜱʟᴀᴀᴛ (ʙᴀᴛᴛɪɴɢ). ᴀꜰʜᴀɴᴋᴇʟɪᴊᴋ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ꜱᴏᴏʀᴛ ᴡᴇᴅꜱᴛʀɪᴊᴅ ꜱᴘᴇᴇʟᴛ ᴍᴇɴ ᴛᴏᴛ ᴇᴇɴ ᴀꜰɢᴇꜱᴘʀᴏᴋᴇɴ ᴀᴀɴᴛᴀʟ ᴏᴠᴇʀꜱ ᴏꜰ ᴡɪᴄᴋᴇᴛꜱ.



ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ɪꜱ ᴇᴇɴ ʙᴀʟꜱᴘᴏʀᴛ ᴅɪᴇ ᴡᴏʀᴅᴛ ɢᴇꜱᴘᴇᴇʟᴅ ᴛᴜꜱꜱᴇɴ ᴛᴡᴇᴇ ᴇʟꜰᴛᴀʟʟᴇɴ. ᴅᴇ ʙᴇᴅᴏᴇʟɪɴɢ ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ꜱᴘᴇʟ ɪꜱ ᴢᴏᴠᴇᴇʟ ᴍᴏɢᴇʟɪᴊᴋ ᴘᴜɴᴛᴇɴ (ʀᴜɴꜱ) ᴛᴇ ꜱᴄᴏʀᴇɴ.ᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴊᴇɴ ᴋʀɪᴊɢᴇɴ ᴀʟʟᴇʙᴇɪ ÉÉɴ ꜱʟᴀɢʙᴇᴜʀᴛ, ᴡᴀᴀʀɪɴ ᴀʟʟᴇ ᴇʟꜰ ʙᴀᴛꜱᴍᴇɴ ᴀᴄʜᴛᴇʀ ᴇʟᴋᴀᴀʀ ᴍᴏɢᴇɴ ꜱʟᴀᴀɴ, ᴛᴏᴛᴅᴀᴛ ᴢᴇ 'ᴜɪᴛ' ᴢɪᴊɴ.



ᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴊ ɪɴ ʜᴇᴛ ᴠᴇʟᴅ ᴍᴏᴇᴛ ᴘʀᴏʙᴇʀᴇɴ ᴅᴇ ʙᴀᴛꜱᴍᴇɴ ᴜɪᴛ ᴛᴇ ᴋʀɪᴊɢᴇɴ ᴠᴏᴏʀ ᴇᴇɴ ᴢᴏ ʟᴀᴀɢ ᴍᴏɢᴇʟɪᴊᴋᴇ ꜱᴄᴏʀᴇ. ᴀʟꜱ ᴀʟʟᴇ ʙᴀᴛꜱᴍᴇɴ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ʙᴀᴛᴛᴇɴᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴊ 'ᴜɪᴛ' ᴢɪᴊɴ (ᴀʟʟ ᴏᴜᴛ) ᴢɪᴊɴ ᴅᴇ ɪɴɴɪɴɢꜱ ᴀꜰɢᴇʟᴏᴘᴇɴ. ᴅᴀᴀʀɴᴀ ᴋᴏᴍᴛ ᴅᴇ ᴠᴇʟᴅᴘᴀʀᴛɪᴊ (ꜰɪᴇʟᴅᴇɴᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴊ) ᴀᴀɴ ꜱʟᴀɢ (ᴀᴀɴ ʙᴀᴛ) ᴏᴍ ᴛᴇ ᴘʀᴏʙᴇʀᴇɴ ÉÉɴ ʀᴜɴ ᴍᴇᴇʀ ᴛᴇ ᴍᴀᴋᴇɴ ᴅᴀɴ ᴅᴇ ᴇᴇʀꜱᴛ-ʙᴀᴛᴛᴇɴᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴊ.ᴀʟꜱ ʜᴇᴛ ᴇᴇʀꜱᴛ-ʙᴀᴛᴛᴇɴᴅᴇ ᴇʟꜰᴛᴀʟ ʙɪᴊᴠᴏᴏʀʙᴇᴇʟᴅ 250 ʀᴜɴꜱ ʜᴇᴇꜰᴛ ɢᴇᴍᴀᴀᴋᴛ, ᴍᴏᴇᴛ ʜᴇᴛ ᴇʟꜰᴛᴀʟ ᴅᴀᴛ ᴀʟꜱ ᴛᴡᴇᴇᴅᴇ ʙᴀᴛ 251 ʀᴜɴꜱ ᴍᴀᴋᴇɴ ᴏᴍ ᴛᴇ ᴡɪɴɴᴇɴ. ᴀʟꜱ ᴅᴇ ʙᴀᴛꜱᴍᴇɴ ᴇᴇʀᴅᴇʀ ᴡᴏʀᴅᴇɴ ᴜɪᴛɢᴇɢᴏᴏɪᴅ, ᴡɪɴᴛ ᴅᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴊ ᴅɪᴇ ᴀʟꜱ ᴇᴇʀꜱᴛᴇ ᴀᴀɴ ʙᴀᴛ ᴡᴀꜱ.



Het veld

ʜᴇᴛ ꜱᴘᴇʟ ᴡᴏʀᴅᴛ ɢᴇꜱᴘᴇᴇʟᴅ ᴏᴘ ᴇᴇɴ ɢʀᴏᴏᴛ ᴠᴇʟᴅ ᴠᴀɴ ᴋᴏʀᴛɢᴇᴍᴀᴀɪᴅ ɢʀᴀꜱ, ᴍᴇᴇꜱᴛᴀʟ ʀᴏɴᴅ ᴏꜰ ᴏᴠᴀᴀʟ, ᴍᴇᴛ ᴇᴇɴ ᴏᴘᴘᴇʀᴠʟᴀᴋᴛᴇ ᴠᴀɴ ᴛᴡᴇᴇ ᴠᴏᴇᴛʙᴀʟᴠᴇʟᴅᴇɴ. ʜᴇᴛ ᴠᴇʟᴅ ᴡᴏʀᴅᴛ ʀᴏɴᴅᴏᴍ ʙᴇɢʀᴇɴꜱᴅ ᴅᴏᴏʀ ᴇᴇɴ ʙᴏᴜɴᴅᴀʀʏ, ꜱᴏᴍꜱ ᴇᴇɴ ɢᴇᴛʀᴏᴋᴋᴇɴ ᴋᴀʟᴋʟɪᴊɴ, ꜱᴏᴍꜱ ᴇᴇɴ ʟᴀɴɢ ᴛᴏᴜᴡ.



ɪɴ ʜᴇᴛ ᴍɪᴅᴅᴇɴ ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴠᴇʟᴅ ʟɪɢᴛ ᴅᴇ ᴘɪᴛᴄʜ: ᴇᴇɴ ʀᴇᴄʜᴛʜᴏᴇᴋ ᴍᴇᴛ ᴇᴇɴ ʙʀᴇᴇᴅᴛᴇ ᴠᴀɴ ᴏɴɢᴇᴠᴇᴇʀ ᴛᴡᴇᴇ ᴍᴇᴛᴇʀ ᴇɴ ᴇᴇɴ ʟᴇɴɢᴛᴇ ᴠᴀɴ ʀᴜɪᴍ ᴛᴡɪɴᴛɪɢ ᴍᴇᴛᴇʀ. ɪɴ ᴅᴇ ʟᴀɴᴅᴇɴ ᴡᴀᴀʀ ᴘʀᴏꜰᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ᴡᴏʀᴅᴛ ɢᴇꜱᴘᴇᴇʟᴅ ɪꜱ ᴅᴇᴢᴇ ᴘɪᴛᴄʜ ᴠᴀɴ ɢʀᴀꜱ. ᴢᴇꜱ ᴠᴇʀᴇɴɪɢɪɴɢᴇɴ ʙᴇꜱᴄʜɪᴋᴋᴇɴ ᴏᴠᴇʀ ᴇᴇɴ ɢʀᴀꜱᴡɪᴄᴋᴇᴛ ᴡᴀᴀʀᴏᴘ ɪɴᴛᴇʀɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟᴇ ᴡᴇᴅꜱᴛʀɪᴊᴅᴇɴ ᴡᴏʀᴅᴇɴ ɢᴇꜱᴘᴇᴇʟᴅ.


ᴅᴇ ʙᴀᴛᴛɪɴɢ-ʙᴇᴜʀᴛ ᴠᴀɴ ÉÉɴ ᴘᴀʀᴛɪᴊ ʜᴇᴇᴛ ᴇᴇɴ ɪɴɴɪɴɢꜱ. ɪɴ ᴛᴇɢᴇɴꜱᴛᴇʟʟɪɴɢ ᴛᴏᴛ ʜᴇᴛ ʜᴏɴᴋʙᴀʟ ᴡᴏʀᴅᴛ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ 'ɪɴɴɪɴɢꜱ' ʙɪᴊ ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ᴀʟʟᴇᴇɴ ɪɴ ʜᴇᴛ ᴍᴇᴇʀᴠᴏᴜᴅ ɢᴇʙʀᴜɪᴋᴛ.

ɪɴ ᴛᴇɢᴇɴꜱᴛᴇʟʟɪɴɢ ᴛᴏᴛ ʜᴇᴛ ʜᴏɴᴋʙᴀʟ ᴡᴏʀᴅᴛ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ 'ɪɴɴɪɴɢꜱ' ʙɪᴊ ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ᴀʟʟᴇᴇɴ ɪɴ ʜᴇᴛ ᴍᴇᴇʀᴠᴏᴜᴅ ɢᴇʙʀᴜɪᴋᴛ



(Cricket Stadium Multan)



𝓞𝓹 𝓭𝓮 𝓯𝓸𝓽𝓸 𝔃𝓲𝓮 𝓳𝓮 𝓮𝓮𝓷 𝓬𝓻𝓲𝓬𝓴𝓮𝓽𝓼𝓹𝓮𝓵𝓮𝓻
𝓞𝓹 𝓭𝓮 𝓯𝓸𝓽𝓸 𝔃𝓲𝓮 𝓳𝓮 𝓮𝓮𝓷 𝓬𝓻𝓲𝓬𝓴𝓮𝓽𝓼𝓹𝓮𝓵𝓮𝓻. 𝓐𝓬𝓱𝓽𝓮𝓻 𝓭𝓮 𝓬𝓻𝓲𝓬𝓴𝓮𝓽𝓼𝓹𝓮𝓵𝓮𝓻 𝓼𝓽𝓪𝓪𝓽 𝓭𝓮 𝔀𝓲𝓬𝓴𝓮𝓽. (𝓓𝓮 𝓭𝓻𝓲𝓮 '𝓹𝓪𝓵𝓮𝓷').

Uitrusting

Je hebt beenbeschermers, een helm, handschoenen, een bat, en nog andere dingen zoals je op de foto kunt zien
Je hebt beenbeschermers, een helm, handschoenen, een bat, en nog andere dingen zoals je op de foto kunt zien.





𝓒𝓻𝓲𝓬𝓴𝓮𝓽 𝓲𝓷 𝓟𝓪𝓴𝓲𝓼𝓽𝓪𝓷



𝓒𝓻𝓲𝓬𝓴𝓮𝓽 𝓲𝓼 𝓭é 𝓼𝓹𝓸𝓻𝓽 𝓿𝓪𝓷 𝓟𝓪𝓴𝓲𝓼𝓽𝓪𝓷. 𝓓𝓮 𝓴𝓲𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓷 𝓲𝓷 𝓟𝓪𝓴𝓲𝓼𝓽𝓪𝓷 𝓼𝓹𝓮𝓵𝓮𝓷 𝓲𝓷 𝓹𝓵𝓪𝓪𝓽𝓼 𝓿𝓪𝓷 𝓿𝓸𝓮𝓽𝓫𝓪𝓵 𝓮𝓵𝓴𝓮 𝓭𝓪𝓰 𝓬𝓻𝓲𝓬𝓴𝓮𝓽. 𝓘𝓷 𝓱𝓾𝓷 𝓿𝓻𝓲𝓳𝓮 𝓽𝓲𝓳𝓭 𝓮𝓷 𝓲𝓷 𝓭𝓮 𝓼𝓬𝓱𝓸𝓸𝓵 𝓼𝓹𝓮𝓵𝓮𝓷 𝔃𝓮 𝓸𝓸𝓴 𝓱𝓾𝓷 𝓰𝓮𝓵𝓲𝓮𝓯𝓭𝓮 𝓼𝓹𝓸𝓻𝓽. 𝓔𝓵𝓴 𝓳𝓪𝓪𝓻 𝔀𝓸𝓻𝓭𝓽 𝓮𝓻 𝓸𝓸𝓴 𝓮𝓮𝓷 𝓟𝓢𝓛 (𝓟𝓪𝓴𝓲𝓼𝓽𝓪𝓷 𝓢𝓾𝓹𝓮𝓻 𝓛𝓮𝓪𝓰𝓾𝓮) 𝓰𝓮𝓱𝓸𝓾𝓭𝓮𝓷, 𝓭𝓲𝓮 𝓶𝓸𝓶𝓮𝓷𝓽𝓮𝓮𝓵 𝓸𝓸𝓴 𝓫𝓮𝔃𝓲𝓰 𝓲𝓼. 𝓔𝓻 𝔃𝓲𝓳𝓷 6 𝓽𝓮𝓪𝓶𝓼:



1. 𝓘𝓼𝓵𝓪𝓶𝓪𝓫𝓪𝓭 𝓤𝓷𝓲𝓽𝓮𝓭

2. 𝓚𝓪𝓻𝓪𝓬𝓱𝓲 𝓚𝓲𝓷𝓰𝓼

3. 𝓠𝓾𝓮𝓽𝓽𝓪 𝓖𝓵𝓪𝓭𝓲𝓪𝓽𝓸𝓻𝓼

4. 𝓛𝓪𝓱𝓸𝓻𝓮 𝓠𝓪𝓵𝓪𝓷𝓭𝓪𝓻𝓼

5. 𝓜𝓾𝓵𝓽𝓪𝓷 𝓢𝓾𝓵𝓽𝓪𝓷𝓼

6. 𝓟𝓮𝓼𝓱𝓪𝔀𝓪𝓻 𝓩𝓪𝓵𝓶𝓲

ᴍɪᴊɴ ᴘᴇʀꜱᴏᴏɴʟɪᴊᴋᴇ ꜰᴀᴠᴏʀɪᴇᴛ ᴢɪᴊɴ ᴅᴇ ᴋᴀʀᴀᴄʜɪ ᴋɪɴɢꜱ
ᴍɪᴊɴ ᴘᴇʀꜱᴏᴏɴʟɪᴊᴋᴇ ꜰᴀᴠᴏʀɪᴇᴛ ᴢɪᴊɴ ᴅᴇ ᴋᴀʀᴀᴄʜɪ ᴋɪɴɢꜱ. ɪɴ ʜᴇᴛ ᴋʟᴀꜱꜱᴇᴍᴇɴᴛ ꜱᴛᴀᴀɴ ᴅᴇ ᴍᴜʟᴛᴀɴ ꜱᴜʟᴛᴀɴꜱ ᴀʟꜱ ᴇᴇʀꜱᴛᴇ. ᴊᴇ ᴋᴜɴᴛ ᴀʟʟᴇ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ ɪɴ ʜᴇᴛ ᴇɴɢᴇʟꜱ ᴠᴏʟɢᴇɴ ᴏᴘ https://www.psl-t20.com/ ᴇɴ ᴀʟʟᴇ ᴛᴇᴀᴍꜱ ᴛᴇʀᴜɢᴠɪɴᴅᴇɴ.

ᴅᴇ ꜱᴘᴏɴꜱᴏʀꜱ ᴠᴀɴ ᴅɪᴛ ᴊᴀᴀʀ ᴢɪᴊɴ:



Het ICC

ᴠᴏʀɪɢ ᴊᴀᴀʀ ᴠᴏɴᴅ ᴠᴀɴ ᴏᴋᴛᴏʙᴇʀ ᴛᴏᴛ ɴᴏᴠᴇᴍʙᴇʀ ʜᴇᴛ ɪᴄᴄ (ɪɴᴛᴇʀɴᴀᴛɪᴏɴᴀʟ ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ᴄᴜᴘ) ᴘʟᴀᴀᴛꜱ. ɪɴ ᴅᴇᴢᴇ ᴄᴏᴍᴘᴇᴛɪᴛɪᴇ ꜱᴛʀᴇᴅᴇɴ ɪɴᴅɪᴀ, ᴀᴜꜱᴛʀᴀʟɪË, ᴘᴀᴋɪꜱᴛᴀɴ, ᴇɴɢʟᴀɴᴅ, ᴢᴜɪᴅ-ᴀꜰʀɪᴋᴀ, ɴɪᴇᴜᴡ-ᴢᴇᴇʟᴀɴᴅ, ᴡᴇꜱᴛ ɪɴᴅɪᴇꜱ, ᴀꜰɢʜᴀɴɪꜱᴛᴀɴ, ꜱʀɪ ʟᴀɴᴋᴀ, ʙᴀɴɢʟᴀᴅᴇꜱʜ, ɴᴇᴅᴇʀʟᴀɴᴅ, ᴘᴀᴘᴜᴀ ɴᴇᴡ ɢᴜɪɴᴇᴀ, ɪʀᴇʟᴀɴᴅ, ɴᴀᴍɪʙɪË, ꜱᴄᴏᴛʟᴀɴᴅ ᴇɴ ᴏᴍᴀɴ ᴛᴇɢᴇɴ ᴇʟᴋᴀᴀʀ.

De aanvoerder van het Pakistaand elftal is Babar Azam, en onder zijn leiderschap won het Pakistaans team vorig jaar voor de eerste keer na heel veel tijd van India.


ᴅᴇ ʜᴜɪᴅɪɢᴇ ᴡᴇʀᴇʟᴅᴋᴀᴍᴘɪᴏᴇɴ ɪꜱ ᴀᴜꜱᴛʀᴀʟɪË, ᴅᴀᴛ ᴠᴏʀɪɢ ᴊᴀᴀʀ ʜᴇᴛ ᴛᴏʀɴᴏᴏɪ ᴡᴏɴ. ᴘᴀᴋɪꜱᴛᴀɴ ᴇɪɴᴅɪɢᴅᴇ ᴛᴏᴇɴ ᴏᴘ ᴅᴇ 3ᴅᴇ ᴘʟᴀᴀᴛꜱ, ɴᴀ ɴɪᴇᴜᴡ-ᴢᴇᴇʟᴀɴᴅ. ʜᴇᴛ ɢᴇʟᴅ ᴠᴏᴏʀ ᴅᴇ ᴡɪɴɴᴀᴀʀ ᴡᴀꜱ 3.5 ᴍɪʟᴊᴏᴇɴ ᴅᴏʟʟᴀʀ. (3130785 ᴇᴜʀᴏ)



ʜᴇᴛ ʜᴇᴇꜰᴛ ᴘʟᴀᴀᴛꜱɢᴇᴠᴏɴᴅᴇɴ ɪɴ ʜᴇᴛ ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ꜱᴛᴀᴅɪᴜᴍ ɪɴ ᴅᴜʙᴀɪ. ᴇʀ ᴡᴇʀᴅᴇɴ ɪɴ ᴛᴏᴛᴀᴀʟ 46 ᴡᴇᴅꜱᴛʀɪᴊᴅᴇɴ ɢᴇꜱᴘᴇᴇʟᴅ ᴇɴ ᴀʟʟᴇ ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ꜰᴀɴꜱ ᴠᴀɴ ᴏᴠᴇʀ ᴅᴇ ʜᴇʟᴇ ᴡᴇʀᴇʟᴅ ᴡᴀʀᴇɴ ᴛᴏᴇɴ ᴠᴇʀʙᴏɴᴅᴇɴ ᴍᴇᴛ ᴇʟᴋᴀᴀʀ.

ᴇʀ ᴡᴇʀᴅᴇɴ ɪɴ ᴛᴏᴛᴀᴀʟ 46 ᴡᴇᴅꜱᴛʀɪᴊᴅᴇɴ ɢᴇꜱᴘᴇᴇʟᴅ ᴇɴ ᴀʟʟᴇ ᴄʀɪᴄᴋᴇᴛ ꜰᴀɴꜱ ᴠᴀɴ ᴏᴠᴇʀ ᴅᴇ ʜᴇʟᴇ ᴡᴇʀᴇʟᴅ ᴡᴀʀᴇɴ ᴛᴏᴇɴ ᴠᴇʀʙᴏɴᴅᴇɴ ᴍᴇᴛ ᴇʟᴋᴀᴀʀ



Dit is het nationaal elftal van Pakistan. Meestal veranderen de spelers niet, behalve als er iemand op pensioen gaat of er iemand uit gezondheidsproblemen niet meer kan meespelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen