Lauren's pov

Ik had ze nog niet verteld van wat ik had gezien. Want zometeen gaan ze helmaal niet dood. Misschien heb ik wel gehallucineerd. Ik zat in mijn gedachten verwikkeld. Toen ik de kamer inliep zaten ze allemaal op de bank. Ik ging naast Edward zitten. ‘Ik moet jullie iets vertellen,’begon Alice. ‘We waren naar Seattle gegaan voor een reden, we wouden uitzoeken waarom Victoria ons aanviel.’zie ze. Ze keek Jasper aan en hij begon te praten.’Victoria heeft een dochter gehad. Elizabeth genaamd.’ Carlisle keek Jasper verschrikt aan en zei,’Is Lizzie haar dochter?’ Ik keek Edward aan en hij legde het uit.’Lizzie was eens lid van onze familie, maar ze was opeens weggevlucht en we hebben daarna nooit meer iets van haar gehoord.’ Jasper ging weer verder,’Victoria denkt dat jullie haar hebben vermoord, want ze had Lizzie niet meer gezien nadat ze bij ons weg was gelopen. Nu wil ze wraak nemen door Lauren te vermoorden. Een paar vampiers hadden ons verteld dat ze een leger had samengesteld van nieuwe vampieren. Ze zijn dan wel nieuw maar ze zijn met honderden.’ Er was even een ongemakkelijke stilte. Iedereen keek voor zich uit. Dit zou het einde van ons kunnen betekenen. Toen begon Carlisle,’We kunnen wel een paar mensen regelen, maar hoe kunnen we ons tegen honderden vampiers verzetten?’ ‘We kunnen ook nieuwe vampiers maken, maar ik wil me niet verlagen tot hun niveau.’zei Jasper. Carlisle knikte instemmend. Hoe konden we die vampiers nou tegenhouden? Jasper sprong op en zei opgewekt,’ik weet hoe we aan veel vampiers komen! Ik heb veel connecties en met de connecties van iedereen bij elkaar hebben we er al een heleboel.’ ‘Dan wordt het een lange nacht.’zei Carlisle. We begonnen allemaal mensen te regelen…

Reageer (1)

  • BakeOff

    verder ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen