Foto bij 10~Am I in love?

"Zullen we maar gaan?" lacht de kleinste met zwart en blond haar. Ik knik en volg de jongens de steeg uit. "Stond je al lang te wachten?" vraagt Romeo me als we door de winkelstraat lopen. "Niet heel lang. En ik kwam nog een vriend tegen, dus daar heb ik even mee staan praten." Romeo knikt en ik begin weer voor me te kijken. De kleinste jongen loopt voorop en je ziet gewoon dat hij meisjes, of jongens ik zou het niet weten, aan het spotten is. Als hij niks leuks ziet rent hij alle kanten uit waardoor ik in de lach schiet. "Is hij altijd zo hyper ?" lach ik. Yu kijkt me aan. "Wie? Kiro? Ja, meestal wel." "En vandaag is hij extra hyper," begint een andere jongen met een geheimzinnige stem en hij gooit zijn bruin, blonde haar naar achter. "Want hij heeft chocolade op." Yu's gezicht betrekt. "Wie heeft hem dat gegeven? Jij toch niet, hè, Strify?" mompelt hij nep angstig en hij wijst naar de jongen die net vertelde dat hij choco op had. Strify knikt onschuldig. "Ik kon toch ook niet weten dat hij zo hyper zou worden.." Iedereen schiet in de lach. De enige jongen die ik nog niet bij naam ken komt achter me staan en buigt naar mijn oor. "En nu maar hopen dat hij er zelf niet van gegeten heeft, anders gaan we er allemaal aan." "Shin, maak haar niet bang om niks," zegt Yu serieus. "Zo erg is Strify ook weer niet." Ik lig echt helemaal dubbel. "Jullie zijn echt vaag, zeg," hik ik. Yu slaat zijn armen om mijn middel. "Jij dan niet.." Vastberaden schud ik mijn hoofd. "Ow, jawel, hoor. Iedereen is bizar en als je het niet bent, maken we je het wel." Ik kijk omhoog in zijn prachtige ogen. "Probeer maar.." fluister ik uitdagend terug. Yu kijkt me zwoel aan en de vlinders gaan weer tekeer. Wat heb ik toch? Ik kan toch niet verliefd zijn ....

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen