Foto bij This? - Good!

Justin Bieber (H) Milkshakes

I (H) Justin Bieber & Milkshakes.

'Hoi, met Chloë,'nam ik vrolijk op. Justin, die me gevolgd was naar boven, speelde met mijn vingers.
'Goedendag, Chloë, u spreekt met Yvonne Lisson, de redactrice van Girlz.'
'Uhm... hallo, wat wilt u?'vroeg ik, verbaasd.
'Nou, ons tijdschrift is erin geïnteresseerd om u te interviewen.'
Ik kuchte even. Ik kon wel raden waarom Girlz geïnteresseerd was in een interview met mij.
Justin keek me vragend aan en ik gebaarde zenuwachtig naar mijn gsm.
'Euhm... u wilt me... interviewen?'vroeg ik, zodat Justin ook wist over wat het ging. Justin's ogen vernauwden.
'Inderdaad,'bevestigde de vrouw.
'Waarom?'
Ze lachte zacht, alsof dat toch wel duidelijk was. En dat was het ook, natuurlijk. 'Meisje toch, jij bent het lief van Justin Bieber!'
Ik lachte nerveus. 'Omdat ik het lief van Justin Bieber ben?'herhaalde ik, zodat Justin het ook wist. Justin keek boos.
'Ja, helemaal waar,'kirde de vrouw.
'Ik... moet er nog even over... nadenken.'
Justin stak zijn hand uit naar mijn gsm. Ik keek hem vragend aan en hij stak zijn hand nog wat verder uit. 'Mag ik?'mompelde hij zacht.
Ik knikte en gaf mijn gsm aan Justin, die zo snél in het Engels begon te praten, dat ik de helft niet verstond.
Met een boze, Of course not!, legde Justin af.
'What a bitch!'mompelde hij, voor hij me een kus gaf.
Ik kuste hem terug en sloeg mijn armen rond zijn nek. Zijn armen lagen al om mijn middel en hij wreef zacht over mijn rug.
'Wat heb je gezegd?'vroeg ik nieuwsgierig.
Hij lachte. 'Ik dacht dat je Engels kon?'
Ik porde hem. 'Nou?'
'Gewoon.' Hij haalde zijn schouders op. 'Dat je geen interviews doet.'
Ik knikte. 'Thanks.'
Hij glimlachte. 'Wat zullen we gaan doen?'
Ik haalde mijn schouders op, kuste hem en prevelde, 'dit?' tegen zijn zachte huid.
'Okay,'stemde hij ermee in, voor hij me terug kuste.

Reageer (15)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen