Foto bij The hospital!!!

REactiess????(flower)

POV Eline.
Ik werd weer wakker en heen en riep kei hard: Larissa, ze deed haar ogen open en keek me verward aan. Je date Uhmmm DateS Zei ik tegen haar en ze keek op haar horloge.
Ze schrok, zelf wist ik niet hoe laat het was maar blijkbaar laat en ze rende nu weg.
Ondertussen knalde ze in haar haast nog tegen een dokter en alle papieren die hij in zijn handen had vlogen nu door de hal ik hoorde haar nog naar schreeuwen :SORRY en ze rende snel weer verder!
Ik keek rond en zag alles veel helderder maar misschien kwam dat ook omdat ik gewoon mijn ogen een paar uur dicht had gedaan ik voelde aan mijn nek dat nog steeds brandden niet zo erg al eerst maar als nog voelde ik het.
Heej, ik keek nog een keek rond en zag Bernice nergens, maar ja ik hoorde de vorige keer ook al dat je met een of andere dokter had staan zoenen.
Wat ze zeggen is waar in een coma hoor je wel wat er om je heel gebeurt en ik moest lachen.
Opeens dacht ik aan Dylan, en zag de beelden terug hoe hij en ik in het bloed lagen met zijn scooter naast zich.
Hoe is het met hem en waar is hij nu dacht ik, ik Stond op, wat natuurlijk helemaal niet mag maar ja!
Ik viel om Renske heen die nog steeds op de grond lag.
Ik probeerde niemand wakker te maken en ging dus op mijn tenen weg en het lukte.
Maar net als ik voorbij de deur ben hoorde ik al: ughu* wat ben jij aan het doen en ik draaide me langzaam om en keek nu recht in de ogen van een dokter.
Ik wou even kijken hoe het met de jongen was, die bij mij in het ongeluk was betrokken zei ik met een lieve stem. O ja, Uhmm, nou je vriendinnen gaan er ook al steeds heen.
En hoe is het dan met hem zei ik, Uhmm kan beter zei de Dokter en hij begeleiden me terug maar mijn kamer, waar mijn vriendinnen nog steeds sliepen.
Ga maar slapen zei de dokter en hij deed het licht uit en de deur dicht.
Ik ging in mijn bed liggen en keek naar het plafond, ik was dus echt niet moe hé ! Dacht ik bij mezelf.

Reageer (4)

  • blovesr

    ELINE, ben nog steeds een slet in je verhaal:8

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Lieve schatt!! je hoeft ook niet te slapen:P
    Lijkt mij:$(A)

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    ahh.. t moet wel goed gaan met dylan..:D

    Snell verder..!!

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    jaja. het gaat helemaal niet goed met me(huil)
    help mij:(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen