Foto bij chapter fourteen

Luna's pov

Ik keek verbaasd en voelde de pijn even niet meer. Ik zag twee mensen aan komen rennen het waren vampiers, want ze gingen super snel. Ik was bang dat het versterking was voor Victoria. Maar tot mijn grote opluchting waren het Emmet en Maddie. Maddie kwam naar me toe rennen en hielp me overeind. Ik zag dat er een bot uit mijn been stak en er vloeide bloed uit. Maddie moest haar adem inhouden om haar te beheersen. Ik keek weer naar de wolf en zag dat zich meer wolven bij hem hadden gevoegd. Emmet stond bij de wolven ook al vond hij het geen leuk idee nu moest hij wel. Emmet vocht tegen een vampier met een zwarte lange mantel. Victoria werd door de wolven aangevallen en was ingesloten. Maar waar was de andere vampier? Ik zag iemand weglopen van het gevecht. ‘Emmet’! riep Maddie. Emmet draaide zich om en zag de vampier die wegrende. Een van de wolven nam het gevecht over van hem. Emmet ging op de vampier af. Hij had de vampier al snel ingehaald en greep haar aan haar mantel en gooide haar naar achteren. Haar mantel scheurde en viel af. Emmet rende erop af en bleef versteend staan toen hij haar naderde. De vampier stond op en draaide zich om naar ons. Het was niet zomaar een vampier. Het was Rosalie!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen