Maddie's Pov

Het was ochtend en ik liep naar de kamer naast mij om Lauren en Luna wakker ze maken, maar tot mijn verbazing waren ze al op. Ze zaten aan de ontbijt tafel en Esme maakte eten voor haar klaar. Edward zat naast Lauren en praatte tegen haar. Ik had tegen Edward gezegd dat hij Lauren mee moest nemen. Ik luisterde goed en hoorde dat hij haar vandaag mee wou nemen om te gaan wandelen. Ik lachte in mezelf want Lauren hield helemaal niet van wandelen. Het zou nog heel moeilijk worden voor Edward om haar mee te krijgen. Ik liep naar de ontbijt tafel en ging naast Luna zitten. ‘Wat ga jij vandaag doen?’vroeg ik. ‘Ik zou graag naar Jacob willen gaan, kan dat?’vroeg ze. Ik vond het niet zo’n fijn idee, maar ze zou er tenminste wel veilig zijn. Ik knikte ja en haar gezicht klaarde op. Ik bereide me op iets anders voor ik moest iets dringends aan Carlisle en Esme vertellen. Waarvoor ik eigenlijk naar Forks kwam. Carlisle kwam de keuken binnen. Edward ging weg met Lauren het bos in. ‘Mag ik een auto lenen?’vroeg Luna. Ik gaf de autosleutels van een oude truck, want Luna was niet een van de beste autorijdster. Toen ik eindelijk alleen was gingen we op de bank zitten en vertelde ik hun het verhaal…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen