Foto bij Chapter eight

^^Lauren en Edward^^

Lauren's pov

Ik werd wakker en toen ik mijn ogen opende zag ik dat Luna naast me zat ‘Goedemorgen Lauren, lekker geslapen?’ vroeg ze vrolijk. ‘Ja, jij?’ vroeg ik nog half slapend. Ze knikte en zuchtte ‘Wat is er?’ altijd als ze niks terugzei en gewoon zuchtte was er wel iets. ‘Nou wat vind jij er eigenlijk van? Het hele vampier gedoe enzo?’ vroeg ze onzeker. Ik haalde mijn schouders op, ‘ik vond het niet erg volgens mij… ik bedoel ze eten geen mensen’ mompelde ik. We zaten even in stilte, allebei in gedachten verzonken. ‘Zullen we maar naar beneden gaan?’ zei Luna. Ik knikte en we liepen naar de keuken, Esmé was al druk bezig met het ontbijt en Edward zat vrolijk aan de eettafel. ‘Goedemorgen dames, lekker geslapen?’ vroeg hij. We knikten allebei en gingen zitten, Edward probeerde weer een heel gesprek aan te knopen maar ik luisterde niet echt. Luna had gisteravond al gezegd dat Edward mij leuk vond, maar het was niet wederzijds. Alhoewel, hij was knap natuurlijk en beleefd en hartstikke aardig…. Hij haalde me uit mijn gedachtes, hij keek me een beetje gefrustreerd aan. ‘Sorry zei je wat?’ vroeg ik verbaasd, hij glimlachte ‘Ga je zometeen mee naar het bos, wandelen?’ Mmm wandelen, ik haat wandelen dacht ik. Ik twijfelde, ik bedoel dadelijk probeert hij wat maar ik wil nog niks. Ik keek naar Luna, die zat alleen maar stom te glimlachen. ‘Vooruit dan maar’ zei ik met een flauwe glimlach. Hij zat me te bestuderen toen ik mijn ontbijt opat, het was best irritant. Het leek wel alsof hij me hoorde want hij keek snel de andere kant uit. Maddie kwam ook naar beneden, ze was een beetje verbaasd dat wij zo vroeg op waren. Ik had het gevoel alsof ze nog een geheim had, het leek net alsof ze Luna en mij uit huis wou hebben. Dat gevoel werd sterker toen ze aan Luna vroeg wat ze vandaag ging doen. Ze vroeg of ze naar die ene Jacob kon. Ik zag Maddie twijfelen, maar toch knikte ze ja. ‘Ga je mee?’ vroeg Edward toen ik mijn ontbijt op had. ‘Nu al?’ vroeg ik verbaasd. Hij knikte en glimlachte, ik raakte even in een korte trance ‘ Veel plezier’ hoorde ik Maddie zeggen. Ik schudde met mijn hoofd, zei gedag en liep snel naar buiten.

Reageer (1)

  • shar0naa

    nicee =D
    snel verder (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen