is chrysa high op glitter? ja. neem ik herschrijven nog serieus? niet echt. doe ik het nog steeds omdat ik geen zin heb in biologie? absoluut. hotel? trivago

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • groei

    Hoe wist ik niet dat ze op de verkeerde kar stond wth???
    Als ik het niet weet, dan Crystal en River vast ook niet. Punt.

    3 jaar geleden
  • Megaeraaa

    De paradewagen reed de stadscirkel binnen, en het moment dat de wagen halt hield sprong ik eraf om mijn weg te maken naar mijn eigen wagen.
    Subtiel

    Capitoolmode niet mijn smaak was, was ik dol op de kostuums die ze maakten, en dus ook de Paradeoutfits - zolang het maar niet één rode draad en een doorzichtige jurk betrof.
    Dus wel de seksueel getinte klimplant. Help. Ik ga dood. xD

    3 jaar geleden
  • 4na

    we love a chaotic icon

    3 jaar geleden
  • Duendes

    aangezien ik in tegenstelling tot Simon niet op de wagen van Acht stond, maar de wagen van Negen.


    DIT WAS IK DUS ZO HARD VERGETEN EN IK GENIET

    Stiekem vind ik Chrysa eigenlijk toch ook wel echt heel grappig wat een heerlijk kind gosh :')

    3 jaar geleden
  • Samanthablaze

    In zowel het ‘kom op tijd’-deel, als in het ‘je eigen wagen’-deel, aangezien ik in tegenstelling tot Simon niet op de wagen van Acht stond, maar de wagen van Negen.
    Ah yes ik weet weer waarom Chrysa zo snel zo hard en zo makkelijk het doelwit kon worden

    Ja, volgens mij begon die glitter echt mijn brein aan te tasten.
    mood

    3 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen