Foto bij This can't not end this way, right?!

REactie of stoppen???

Pov Eline.
Ik keek bernice na toen ze weg liep, wow ze was echt heel erg boos. ik keek in de spiegel en gooide wat water in mijn gezicht, precies bij de wasbak waar ik nu stond lag mascara op de rand waar nu ook wat mascara van mij naast viel en net naast naast de kraan belandde. ik keek in de spiegel en vreegde me mascara weg dat over mijn oog was beland ik liep de deur uit en zag Larissa met Jackson praten, ik zag bernice zze keek me nog heel boos aan en ik besloot verder te lopen uit het Restaurant en zo snel al ik kon terug naar mijn kleedkamer.
Ik hoorde morgen de rest wel. Ik zag dat Dylan er nog stond, hij heeft gewoon weggereden maar dus niet zo ver weg want, hij was hier! dus al die tijd blijven staan in deze kou. Eigenlijk was dat best wel knap want het was heel koud.
Hij kwam met zijn scooter voor rijden en
en vroeg niets. Want aan mij gezicht was ook wel te lezen dat ik nou ja alles verpest had nou ja zo voelde het teminste.
Bernice was Boos en Larissa vriendje gaat vreemd maar ik kon het niet zeggen.
Kellan had ook officeel mij mee gevraagt en wilde in de 1e omstandigheden vera dus niet.
Ik ging achter op zitten en het enige dat ik zei was Ze stalkt je niet echt! hij hoorde het, ik wist het zeker maar hij zei er niets van.
Hij ging rijden, het voelde vrij zo met haar door de wind, met of ik helemaal geen verplichtingen of problemen had en niets hoefde te doen.
Maar toen: alles ging zo snel ik keek om me heen en zag op het ene moment dat er een vrachtwagen aan kwam rijden en het volgende moment was alles zwart.

Ik opende me ogen en keek om me heen ik zag Dylan liggen op de grond, zijn helm van zijn hoofd en bloed op zijn armen, ik keek om meer om me heen en zag dat er niemand was en ik lag ook op de grond met veel pijn dat door mijn lichaam ging.
Dylan had nog een helm opgehad, ik niet eens maar ik was wel degene die bij bewust zijn was en hij niet.
Ik pakte met veel moeite en pijn me telefoon en wilde bellen.
Nee he niet weer, geen batterij!
Ik liet me telefoon los en alles werd weer zwart.

Reageer (4)

  • DjDylano

    ik val nooit met een scooter.
    Eline jij betaalt de schade :P

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Neinnn:'(

    Jullie beide moeten overlevenn!!

    SnellVerderrr(H)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    NOHH.. Eline!!(huil)(huil)

    Karma bestaat(yeah)..(hoera):P

    VERDER:$

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Ahhhh Dylan..(huil)

    Ahh eline(huil)

    Sneellll VErder.!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen