Foto bij i dont wanna be your friend; all good things come to an end. [52]

All good things come to an end.
- dus deze story ook, over een paar hoofdstukken stop ik,
ik heb wel al een neiuwe story,
ook van justin bieber ; This feelings taking control of me.
-mischien willen jullie die gaan lezen ty. (ll)

AMBERPOV-



'kom, laten we miley wakker maken haha,' hij lacht en pakt mijn hand. 'waarom?' nouuuuuuuuu omdat..Het valentijnsdag isssssssss. ' ik lach en schud mijnhoofd, 'hyper kind.' ik trek mijn hand los en laat me weer op bed vallen. 'wat doe je?' vraagt hij verbaasd terwijl hij zich naast me laat neervallen. 'ik staar naar het plafond en jij?''-'haha, grappig.' zegt hij, maar ik weet dat hij een glimlach op zijn gezicht heeft. 'nou, uhm ik will even chilliebilly doen snapje?' hij gaat rechtop zitten en kijkt me aan, 'wat kijk je?' vraag ik lachend, hij schud zijn hoofde en zoent me dan, 'ik wou jullie net wakker maken, maar dat waren jullie als dus nouja, ik maak wel ontbijnt, want ja toedels.' ik kijk verbaasd naar de deuropening en justin doet hetzelfde.'wow' ik sta op, pak de kleren die ik had klaargelegd op en ren naar de badkamer. 'hee, ik wil eeeerst.' hoor ik justin roepen, ik weet dat hij sneller is dus ren ik nog harder, 'nouuuu' zucht ik, als hij me toch nog vastpakt. 'ik was eeerst.' hij lacht,'weet ik, weet ik' ik geef hem een kusje op zijn wang. 'goedzoo bieber.' hij grinnikt.
ik loop de badkamer in, als hij me weer terugtrekt en ebgint te zoenen, na 10 minuten stop ik en kijk hem met een glimlach aan, 'nu ga ik echt'-'ah, man. nouja is goed ook want ik ehb een verrsasing, ga snel douchen'want ik wil ook nog.' ik kijk hem verbaasd aan en satp dan de badkamer in, ik zet de douche aan, en stap eronder.

JUSTINPOV-
ik ren naar beneden en plof naast miley neer. 'ik ehb je hulp nodig.' ze kijkt me even raar aan en knikt dan. 'Oké, en waarmee als ik vragen mag?' ik lach en begn met vertellen. 'als verrasing neem ik haar daar dus mee naar toe en dan blijven we daar het hele weekend, ik heb mijn mama het al gevraagd, oja, en jij mag ook mee en ryan. ' ze kijkt me opeens geschokt aan bij het woord ryan. 'okeeh, dan gaa ik mijn spullen pakken.' roept ze opgewonden ik zucht en lach. 'Niks vertellen hé!' roep ik haar nog na, ze roept terug 'neeeeeeeeeee!'

Reageer (10)

  • Hucci

    VerderrxD

    1 decennium geleden
  • Yvaine

    niet stoppen.:(
    snel verder! :Y)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder veder

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • JAYBEE

    =) Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen