Foto bij #**A Broken Ghost**# -7-

"dingen die we blijven ontkennen dat ze echt zijn,gaan na een tijd laten merken dat ze er echt zijn"

Ik was blij toen de bel eindelijk ging. Snel rende ik uit het lokaal en ging bij men vrienden staan. ‘man,wat deed jij gek in de klas.’zeiden ze lachend. ‘ja,ik weet het. Men stoel was kapot.’zei ik. ‘ok.’zeiden ze. Toen was het stil. Ik wist niet meer wat zeggen tegen men eigen vrienden. En zij waren wat om zich heen aan het kijken. ‘is er iets?’vroeg ik. ‘nee,nee. helemaal niet!’zeiden ze iets te snel. ‘ok dan..en nu de waarheid?’vroeg ik. ‘niks. Het is gewoon dat je anders doet.’zeiden ze stil. ‘hoe bedoel je? Ik ben toch zoals ik altijd ben?’vroeg ik. ‘nee..je bent te stil..’zeiden ze. ‘en dan? Misschien ben ik gewoon moe ofzo?’zei ik sarcastisch. Ze zwegen. Ach,wat heb ik toch aan ze! ‘ik ga even naar de wc.’zei ik. Ze knikten. Ik stak de speelplaats over en ik voelde verschillende ogen op me gericht. Ik keek even om me heen en zag dat ze me aankeken alsof ik een alien was. Ik probeerde het te negeren en stapte de wc’s binnen. Er paar jongens kwamen er juist uit en ze fluisterden iets. Fijn dan..nu ben ik de roddel van het school. Ik deed men behoefte en waste men handen. Ik keek een keertje in de spiegel en ineens drong er een ijzige gil door men oren en verschoot ik me rot! Wat was dat! Er kwam een gil uit de spiegel! Oh gott! Ik ben gek aan het worden. Ik keek diep in de spiegel,om mezelf ervan te overtuigen dat er geen gil uit een spiegel kan komen,maar ineens verschoot ik een tweede keer,omdat er ineens een bloedafdruk opkwam! Gott,er zit iemand in de spiegel!! Ik gilde nu zelf ook en rende de wc’s uit. Verschillende mensen keken me raar aan en ik liep iemand omver,maar dat maakte me even niet uit. ik rende uit schrik,de school uit en liep tot aan mijn thuis. Gelukkig is er op dit uur niemand thuis en dus ging ik languit in de zetel liggen. Wat is hier aan de hand! Waarom droom ik zo! Ik zuchtte en sloot men ogen. Even aan niks denken,dat heb ik nodig. Men lichaam zit waarschijnlijk nog steeds in shock door dat stom ongelukje. Ik snap nog steeds niet waarom iedereen verwonderd is dat ik het overleefd heb. Ok,er zat een stuur in men lijf,maar daarom ben ik nog geen wonder hoor. Of wel? Ik ben gek aan het worden,of ik hallucineer gewoon. Maar misschien klopt er echt wel iets niet. Het meisje van men droom zat bij me in school..heeft het iets met haar te maken? Zie ik iemand die er niet is? Ach wat praat ik nu! Je kan niemand zien die niet bestaat. Dan zou ze een geest zijn. Haha,kom op. Zo dom ben ik nu ook weer niet. Geesten bestaan niet. Ik zuchtte nog een keer. Wat begon deze dag toch raar. En ik ga echt niet terug naar school. De ene dag dat ik langer afwezig ben,zal niet zo een ramp zijn denk ik. Rust,dat is alles wat ik nodig heb. In een flits,zag ik iets voor men ogen,terwijl die gesloten waren. Het meisje stond er weer. En in 1 seconde,stond ze weer vlak voor men ogen. Ze keek zo eng! Ik verschoot me rot en viel uit de zetel. Ik opende snel men ogen,en tot men grote schrik,stond ze er echt! Shit! What the fuck is hier aan de hand! Ik stond snel op en rende naar men kamer. Ik deed de deur op slot en ging er met men rug tegen staan. Fuck.. Ze mag niet naar binnen komen! Help me!! Wat is er aan de hand!! Wie is ze!! Shit,shit,shit!! Ik ben zo bang! Ik hoorde een kraak geluidje… oh gott! Ze komt de trap op. De derde trede kraakt altijd. Nee! Wat moet ik nu doen! Ja! Ik weet het! Ik bel de politie! Snel pakte ik men gsm uit men broekzak en tikte met bibberende vingers het nummer in. Men hart raasde als een gek en ik probeerde nog te horen of ze er nog was. Ik hoorde nog een trede kraken en men adem stokte. Eindelijk nam er iemand op. ‘met de politie.’zei een stem. ‘help me!! Er is een inbreker in men huis! Ze gaat me vermoorden! Snel,help me!!’zei ik in paniek. ‘rustig meneer. Waar bevind u zich?’vroeg ze. ‘dreefstraat 14.’zei ik snel. ‘ok,er word versterking gestuurd. Hou vol.’zei de stem kalm. ‘ok,snel!!’riep ik. Ik hong op en stak men gsm weer weg. Ik luisterde aandachtig aan men deur,maar ik hoorde niets meer. Is ze er nog? Ineens bonkte er iets op de deur en gilde ik. Ik drukte al mijn gewicht tegen de deur. Ze mag niet binnenkomen! Fuck.. Snel politie! Kom nu!!

Reageer (1)

  • Airashii

    Spannend ^-^
    Snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen