Is dit... echt?
Dat vroeg ik me al de hele dag af.
Was ik echt met Justin Bieber?
Ja, antwoordde ik deze vraag voor mezelf.
Ja, kon ik met zekerheid zeggen, toen ik de foto van ons twee zag.
Ja, verzekerde ik mezelf toen ik JeeBee in mijn contactpersonenlijst zag staan.
Toen ik thuiskwam, liep ik meteen naar de computer. Justin had vandaag een interview gehad. Als het goed was, stond het normaal nu al wel op het Youtube account van Bieberzone.
Ik klikte het aan en glimlachte. Justin Bieber interview, 01/02/2010, met MuchMusic. (Geweldig toch? Op mijn verjaardag! En dat van Bieberzone is echt, hoor.)
Ik bekeek het interview en lachte toen de presentator Justin klein en jongetje noemde. Justin's gezicht betrok en zijn lach verdween.
Ik lachte de presentator uit, toen hij vroeg hoe Justin niet elke morgen dankbaar kon zijn, en zo. Ik vond het antwoord van Justin goed gevonden, omdat het waar was. x)
En ik was boos op die stomme presentator toen hij Justin begon te pesten met de afwijzingen van Rihanna, Demi Lovato & Selena Gomez.
Toen Justin zei 'Is uw vrouw beroemd?' barstte ik in lachen uit.
Ik was trots op Justin. En ik haatte die presentator zó hard!
Moest iemand beroemd zijn om met Justin te kunnen zijn?
Nou ja, dat had ik misschien eerst ook wel gedacht, maar was het tegendeel nu niet bewezen? Ik was niet beroemd, en zou het ook nooit worden, wat Justin ook zei in zijn interviews.
Reageer (6)
goverder!
1 decennium geleden