Foto bij Interview.

Dit interview is eigenlijk in het Engels. Maar ik heb noch zin, noch genoeg kennis om het ook zo te typen. Dus... speciaal voor jullie...

... Nederlands
(hoera)

Justin's pov:
'En ook vandaag hebben we bij Much Music weer een wereldberoemde ster. Verwelkom Justin Bieber, dames en heren!'
Ik liep snel naar voren, naar de presentator en ging op de stoel die me was aangeduid zitten.
'Zo, hallo, Justin Bieber!' De presentator rolde met zijn ogen toen de camera op me inzoomde, en de meisjes achter ons begonnen te gillen.
Ik bedoel eigenlijk dat ze nóg harder begonnen te gillen dat dat ze al deden.
Ik glimlachte vriendelijk naar de man. Hopend dat hij hier nog met een goed gehoor van af kwam. Mijn gehoor was toch al onherstelbaar beschadigd.
'Hallo iedereen.'
'Hoe is het met je?'vroeg de presentator. Hij glimlachte, toen hij terug in beeld kwam.
Omdat deze vraag gewoon routinewerk was, wist ik dat het niet gemeend was. Ik antwoordde dan ook kort.
'Goed. Mijn 2e album, My World Part 2, komt bijna uit, hé.'
De presentator knikte. 'En, Justin, de vraag die veel mensen zich stellen, hoe is zo'n klein, 15-jarig jongetje als jij ontdekt?'
Ik kuchte even. Klein? Jongetje? Tss. Ze moesten blij zijn dat ik naar hun interview kwam. Toen zuchtte ik. De vraag die veel mensen zich stellen? Hallo! Idereen kent mijn verhaal vanbuiten!
Ik zuchtte nog eens en begon te vertellen. Over de zangwedstrijd, de filmpjes op youtube voor mijn vrienden en familie en het platenlabel van Usher.
De presentator knikte. 'En als je zo wakker word, in de morgen, denk je dan nooit, "Wauw! Ik ben Justin Bieber! Owh! Mijn leven is geweldig!" Hoe kan je elke morgen wakker worden, en niet glimlachen?'
Ik lachte. Wat een debiel had ik voor me zitten, zeg! Hoe kan Beyoncé elke morgen wakker worden en niet denken "Wauw! Ik ben Beyoncé! Mijn leven is geweldig!" Echt, net wat ik zei. Wat een debiel!
'Nou, ik ben écht heel dankbaar, anyway. Ik heb een geweldige familie, ik heb geweldige vrienden, dus... Ik bedoel, ik ben echt blij.'
(Komt écht uit een interview, hoor. Ik ben niet antwoorden voor Justin aan het verzinnen of zo. :Y))
De man stelde nog een paar vragen, en lachte toen gemeen naar me. Aha, de girlfriend-vraag kwam eraan.
'En, Justin, toen we je aan de telefoon spraken, zei je dat je 'Single and ready to mingle' was. Is dat nog steeds het geval?'
Ik schudde mijn hoofd.
Zijn ogen werden groot van verbazing, alsof hij niet had verwacht dat ik aan een vriendin zou geraken.
'Heb je nu een vriendin?'
Ik knikte. 'Jup.'
'Echt?' Hij keek even verwonderd, maar trok toen zijn gezicht snel weer in de plooi.
Ik knikte weer en lachte weer naar de camera. Een stralende, ongedwongen grijns.
'Zo,'zei de presentator, en zijn gemene lachje was weer terug. Dat betekende dus niet veel goeds. Ik bereidde me al voor op een gemene steek. 'Na Selena Gomez, Demi Lovato & Rihanna toch nog succes?'
Mmh... Ik wilde deze man zó graag een mep geven.
'Ja. Toch nog succes,'echode ik.
De man lachte. 'Hoe leuk!' Hij zag er uit dat hij het allesbehalve leuk vond, maar bleef toch glimlachen. Deze man moest goed geoefend zijn op deze dingen. 'En mogen we ook weten hoe ze heet?'
Ik dacht even na. We hadden het hierover gehad. Ze had gezegd dat het niet erg was, dat iedereen haar kende en zo, maar dan zou ze geen moment meer veilig zijn voor die sluwe paparazzi. Ik besloot alleen haar voornaam te zeggen.
'Ze heet Chloë.'
'Chloë? Mmh... Ze is vast niet bekend?'vroeg de man, zijn blik vol minachting.
Plots keek ik hem boos aan. Moest dat of zo? Nee toch? Chloë was zoveel beter dan al die bekende debielen!
'Nog niet,'schepte ik op. En toen bedacht ik iets, dat me vast wel wat kritiek van mam zou opleveren, maar daar kon ik wel tegen. 'Is uw vrouw bekend?'vroeg ik de man.
Zijn gezicht betrok en hij werd rood. Haha, hier had hij niet op geoefend, precies. 'Nou nee. Dames en heren, dit was het interview. Tot de volgende keer!'
De vrouw achter de camera deed teken voor een applaus en de presentator zuchtte. 'En nog een laatste applaus voor Justin Bieber!'
Ik lachte naar de meisjes, en toen ik naar hen keek begonnen ze weer om ter hardst te gillen.
Toen verliet ik de studio en mijn oren waren me dankbaar. (cool)

Reageer (12)

  • Sacre

    Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
    snel verderr!
    x

    1 decennium geleden
  • Hucci

    aaahhn verderr(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen